čtvrtek 27. června 2013

levandule všude kam se podíváš.-)

Už jsem ji začala také stříhat.Krásně nám provoněla domeček.
Chystám se zkusit uplést paličky a rozhodně uvařím med.

Pomocník Alex radši zlobí kocoura a oba čekají na Matyho až se vrátí ze školy.
Kluci se už nemůžou dočkat zítřka a prázdnin!
To teprve začne to pravé zlobení,škádlení a praní:-)

Přeji vám klidný konec školního roku.A samé krásné prázdninové dny!
Věra









PS:ta ryba v misce není živá,to je roboryba.Super dárek od naší Terky:-)

9 komentářů:

  1. ...a já myslela, že jako správná námořnická rodina učíte plavat i kocoura...nejdřív jen v misce :o)
    Čas levandule mám moc ráda, tak vůně...
    Mějte všichni hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko kocourek má vodu rád a věčně mi někde cáká:-)ale námořník z něj nebude:-)
      Levandule,léto,prázdniny....ach.Miluju tenhle čas.
      Hezké dny.Pa Věra

      Vymazat
  2. Věruško milá..cítím to až sem:-)Krásné prázdniny
    Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brigitko tobě také krásné prázdniny.Opatruj se.Pa V

      Vymazat
  3. Taky přejem krásný prázdniny a jak tak koukám na ty krásný dekorace, zvu k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž o nejhezčí interiérovou fotku:)
    http://mujdummujsquat.blogspot.cz/2013/06/giveaway-zahrajte-si-na-interierove.html

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, voní to až sem .... přeju ti krásné prázdniny .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnou levandulku máš... chci zkusit napřesrok aspoň do květníku na balkon, snad budu mít štěstí... krásné prázdniny, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, levanduli můžu! Mě letos moc nejde, dost zaschla. Ještěže mi muž přivezl velkou tašku ze služebky. Kluků i Tobě krásné léto a pořádně si užijte prázdniny! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Verus,pripomela jsi me,ze si taky domu musim natrhat,vcera jsem ji okukovala a uz take prekrasne zacina kvest,ale nejak je me ji vzdy lito z tech krasnych zahonu trhat,tak mozna jen trosku.U tebe ale krasa,moc se me libi na jidelnim stole,jak jsi ji sladila s deckou,uchvatne a kouzelne u tebe doma.Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.