středa 12. června 2013

Krásný večer od nás...

Viroza moc nepolevuje,kloktám šalvějí,poctivě kapu kapičky s lichořeřišnice.
Večer už nervozně sahám po paralenu...ach jo.
Po chvilkách se učím pravidla silničního provozu.
Dnes jsem byla při jízdách jak praštěná a blbla o stošest.Trpělivý učitel skoro zešílel,když jsem řadila rychlost pět a místo abych citlivě zařadila směrem do prava a do předu,rvala jsem páku na druhou stranu do zpátečky...
Na přechodu jsem málem nepustila chodce.
Nemohla jsem si vzpomenout jakou rychlostí se jezdí mezi obcí...
No nevím jak dopadnu u zkoušek:-(

Uklidnuji se na terase.
Přináším pár fotek.






Velice děkuji za všechny vaše milé komentáře k minulým příspěvkům.
Nestihla jsem odpovědět,ale polepším se.-)
Mějte krásný zbytek týdne.
Moc Vás zdraví
Věra

14 komentářů:

  1. Terasa je náádherná a zkoušky zvládneš levou zadní, neboj. Taky jsem měla kdysi strach, ještě ted si vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko děkuji:-)No kéž bych zvládla,ale fakt občas u jízdy perlím:-)Hezký večer.

      Vymazat
  2. Věru, krásně ti to kvete a terasa je úchvatná!!! počkej, během pár hodin jízd budeš jezdit jako širón :-)
    Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Danuš já mám v pátek poslední jízdu:-)Fakt si připadám jak dřevo:-)
      Děkuji za pochvalu k terase:-)Krásný večer.Pa

      Vymazat
  3. Vierka, jazdy zvládneš ľavou zadnou. Krásna záhrada aj terasa.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj určite zvládneš to v pohode. Deň bol zrejme deň blbec, už je za tebou a bude lepšie. Prajem ti skoré uzdravenie. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. To je jen nervozita,rcite jine jizdy jsi mela v poho a po zkouskach uz bude lepe,protze se budes vyjezdovat postupne a budes mit ze sebe hlavne dobry pocit,ze jsi samostatna a budes si moci kamkoliv sama zajet,uvidis.Kazdopadne ti hlavne preji at je ti lepe a je fajn,ze si umis zarelaxovat,je u vas pekne.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, máš krásnou zahradu i terasu! A neboj, zkoušky zvládneš! Držím palce! Brzo se uzdrav! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, nádherné fotky .... máš krásnou zahradu i terásku ... s tou autoškolou nezoufej ... to se stává všem začátečníkům, chce to jen trošku cviku a půjde to, uvidíš .... hezky se léč a odpočívej, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško i já pevně věřím že to zvládneš levou zadní.Jen jsi prostě zrovna neměla den a podepsala se na tom hlavně i ta tvá zatracená viroza .Zahrádku máš moc krásnou jé tam se musí úžasně relaxovat :o) Měj se krásně a brzy se uzdrav.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, doufám, že už ti je líp a pak jde všechno snadněji...
    Moc tě zdravím a myslím na tebe! Děkuji za mail.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, věřím, že všechno zvládneš na jedničku,už také proto, že máš kde relaxovat, terásku máš krásnou.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Vierka!Ja nad vodičakom stále rozmyšlam!mam strach a neviem ho prekonať,ale držim palce!!!a skore uzdravenie prajem...krasne foto ada

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, určitě to zvládneš. S tou virózou jsme na tom stejně, také se dopuji a ona se mne drží a drží.
    Na terásce s tak krásným výhledem se ti ta pravidla musí učit báječně.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.