neděle 9. června 2013

Krásné ráno

Poslední dny háčkuji jen co jde rychle.
Na mmb jsem viděla podobné ručníčky.Zkusila jsem.
Tentokrát jsem nesáhla po růžové,ale zvítězilo modré klubíčko.
Vlastně klubíčka dvě mé oblíbené Kačenky.

Od chlapečků jsem chytla ošklivou virozu,takže se pokusím vlést zpět do postele
a dát se trošku dohromady,abych mohla fungovat.

Přeji Vám krásný týden,prožijte ho pokud možno ve zdraví a v klidu.
 Věra :-)





7 komentářů:

  1. Krásné ručníčky-modrou mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, krásné háčkování. A brzy se uzdrav ...
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, držím palečky, ať jsi zase brzy fit ... nádherný ručníček ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško moc se ti povedla a přeji brzké uzdravení!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Háčkované rýchlovky mám v obľube aj ja, chňapka má krásny vzor, pripomína mi taký košíkový. Prajem skoré uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný ručník! Brzké uzdravení, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.