středa 8. května 2013

Včera jsem byla hodně vynervovaná:-)
Dělám autoškolu a u jízd trpím ačkoli mám hodného učitele.
Připadám si,že jsem snad úplně blbá!
Dříve jsem řidičák nepotřebovala,dnes je pro mně hodně důležitý.
Prostě ho musím zvládnout a ten šílený strach nějak překonat.
Tak mi prosím moc,držte palce.

Mé včerejší uklidnění s háčkem v ruce,
mini ručníček nebo žínka?



Mějte krásný víkend.
Věra

18 komentářů:

  1. Verko,neboj,to zvladnes,ja si pri zkouskach tenkrate rikala,...kdyz vidim,kdo vsechno ma ridicak a ridi,tak to musim preci taky zvladnout,no a zvladla a musim rict,ze jizdy byly v poho,nesnasela jsem techniku,ale ted uz je asi vse jinak pri testech.Kazdopadne kdo dnes neridi,tak je odkazan na ostatni a to je na nic,je super,ze jsi se odhodlala a ja drzim palecky.Mimochodem,moc krasne jemne barvicky misy i kyticky v ni.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, nestresuj se a nenervuj, to zvládneš, ty jsi "holka šikovná" .... uvidíš ..... za chvíli budeš jezdit jako drak, chce to jen trošku cviku ....Marki

    PS: Ta žínka se ti moc povedla !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko...to dáš.
    Hlavně pak stále jezdit jezdit a z vlastní zkušenosti radím...jezdit sama!
    Držím pěsti, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vieri, tak Ti moc držím palce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Držím!!!!úplně tě chápu, v dnešním provoze je to dost těžký!!Myslím na tebe:)

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, to zvládneš!!!!!Ty nervíky k tomu patří,přeji hodně úspěchů :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Budem držať všetky palce aj na nohách :) Toto som si odbila ešte za mlada, takže tie stresy neboli až také veľké.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, zase nějak nestíhám, ale běžím ti moc pochválit nádherně holčíčí polštářek a taky tě povzbudit, neboj, všechno zvládneš! Jen klid!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Vieruško, ja mám vodičák a nejazdím, tiež som nejaký bojko, ale Tebe držím palce, určite to zvládneš. A ručníček je nádherný, krásna farba.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, to zvládneš, držím palce! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško také mě to čeká-moooc držím palečky,neboj vše klapne!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věrko,držím ti palce ať to zvládneš.Krásně háčkuješ.Tak hezký víkend Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, také držím pěsti pro štěstí! Já sama jsem začala řídit po 10 letech od posledního držení volantu a jsem občas špatná! Chce to hlavně pak nevzdávat a jezdit! Myslím na tebe,asi vím, co prožíváš!!! A.

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne tvorenie a palce drzim, ja uz tiez vodicak mam ale nejako auto nikde takze som to uz asi aj zabudla a tiez mam pred soferovanim respekt...Nellie

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznám se, že raději než volant, raději držím v ruce jehlu, nebo hrábě:-)
    Držím palce,dnes bez řidičáku to taky nejde.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Věrko, máš to tady moc krásné. Krásné fotečky, krásné tvoření.Tvoje háčkování je dokonalé...
    Moc ráda jsem objevila tvůj blog a ráda se sem vrátím. Anna

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Věruško to určitě zvládneš držím palečky.Krásné fotky přeji krásný a pohodový den pa pa. Adéla

    OdpovědětVymazat
  18. Paní Věrko, nebojte se, je to všechno o praxi, jako se vším, ale chce to opravdu pak jezdit a jezdit, zatím, jen kde to znáte. Já dělala řidičák v 42, když mě "dokopala" dospělá dcera. V autoškole samá mládež. Dnes si nedovedu představit, že bych nejezdila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.