pondělí 20. května 2013

Radůstky

Někdy prostě neodolám a musím...
Zadívám se na stránky bellarose a je to láska na první pohled.

 Do našeho domečku přibyl zajíček s puntíkatým červeným kufříčkem.
 Doufám,že se mu u nás bude líbit.


Moc děkuji za všechna milá,krásná přáníčka k Alexovým narozeninám.
Všechna jsem roštákovi předala:-D



Počasí se nám zkazilo,ale alespon zatím neprší.
Zahrádka volá.Musím ji dát do pořádku.
Mějte pohodové dny.

Zdraví vás Věra

9 komentářů:

  1. Věru, krásný koutek ... a ta kyti je nádherná, krásná barvička.
    Hezké dny, zpestřené zahradničením ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško...zdravím tě a naprosto chápu ☺
    Také mě to někdy (dost často) popadne.
    Pa pa i já běžím na zahrádku,
    Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško udělala jsi si úžasnou radost :o) Také nám dnes sluníčko stávkuje :o( a na zahrádce já mám tolika práce a budování..... Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško krásný-moc mu to tam sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zajda je krásnej a kufřík taky.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, krásnou radůstku jsi si udělala. Občas to tak máme všichni. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, je nádherný .... zajda i kufřík .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní nákup, Věruško. Tu a tam si přece musíme udělat radost, nééé :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.