středa 29. května 2013

přestalo pršet

vyběhla jsem s fotákem ven zdokumentovat kytičky.

Mám radost jak zahrada nádherně kvete a hlavně jak všechno zelené povyskočilo a rozrůstá se.
Při dnešním obhlížení mě všude doprovázela Mourynka.
Vypadá už mnohem lépe a všechny nás miluje svou láskou kotěcí.-)














Mějte dny plné pohody a hlavně zdraví.
Moc zdraví Věra

22 komentářů:

  1. Veru,vyskakuj takhle casteji,ach ta modra barvicka a ruzovo lila na rododendronu,dokonalost,mimochodem,zkusila jsi malou vetevku dat doma do vazy??Vydrzi tam neskutecne dlouho a te nadhery co na stole udela.Krasa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko,nezkusila.Děkuji za radu,určitě si větévku dám do vázy.Tak tenhle rondák byl láska na první pohled:-)
      Krásný večer.

      Vymazat
  2. Radosť sa pozerať, všade naokolo krásna zeleň a kvety. Musím povedať, že pekný pohľad je aj na dom, biely náter na trámoch má niečo do seba. Uvažujem o bielej do altánku, som zvedavá čo na to povie muž:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No manžel také brblal,že terasu nechci v barvě dřeva:-)
      Děkuji moc za pochvalu.Krásný večer.

      Vymazat
  3. Věruško, musím říct - nádhera!!Máš to vše tak nádherně sladěné a ta bílá!!Prostě jako v pohádce!!Hezký den plný sluníčka! zdraví Elli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellí moc děkuji:-)Tobě také hezký den.Pa

      Vymazat
  4. Věru, krásné a ten rododendron je úžasný ...

    OdpovědětVymazat
  5. ...máte moc krásnou pergolu:) já tedka okukuju všechny domečky a sháním info na ten náš:) máte jí na jih? ráda bych, aby franzouzská okna na jih prohřívala v zimě místnost,ale líbí se mi i pergola,ale aby to nestínila v zimě,jenže v létě asi bez ní by na jih bylo moc vedro... a nevadí že není krytá? a šla přidělat k domu dodatečně- z čeho máte dům postavený? omlouvám se,ael jak vidím krásný domek,tak hnedka vyzvídám:) děkuju moc Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu:-)Ano okna,terasa s pegolou jsou na jih.Okna v zimě i pod pergolkou měla světla dost a prohřívala se.Pergola oknům moc nevadí,protože střecha je průsvitna-makrolom.
      Dům je dřevostavba,páce Rd Rýmařov.
      Jinak pergolu vyráběl můj manžel podle našeho společného návrhu.Ano lze ji přidělat k baráku,ale uplně stačí jak je přichycená a ukotvená.Krásný večer.

      Vymazat
    2. ...děkuju:) můžu se ještě zeptat- jste s domem od Rýmařova spokojení? máte ho už dlouho, byly nějaké potíže pak když už jste bydleli?já stále váhám mezi dřevostavbou a zděným domem...jestli by jste byla tak hodná, jsem ráda za každou zkušenost..mám mail cherry zavináč wo.cz...děkuju:)Káťa

      Vymazat
  6. Věruško to je opravdu krása,přeji at se kytičkám daří!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, máš to na zahradě moc krásné! Taky mám irisy u bazénu, ale my ho máme ještě zazimovaný...nějak není kam spěchat...
    A ještě chválím háčkování, tvé pastelové barvičky krásně září!
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Helenko já mám bazén také ještě zazimovaný:-)chtěla jsem ho vypustit a vyčistit,ale počasí zatím nepřeje.
      A v zimě si tam manžel hodil rachejtličku,tak bude měnit folii:-DDíra jak hrom!
      Krásný večer,moc zdravím.Pa

      Vymazat
  8. Věru, krásně ti to kvete a dům je úžasný...bazén je moje touha!!a dům máte krásný!Jen to slunce nám všem chybí!Krásný večer...

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško to je krása -- jak já závidím že máš zahrádku hned u baráčku :o) Máš to moc moc krásné .... Měj se krásně a těším se na další setkání u Tebe.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Vieruška, ďakujeme a krásne Ti všetko kvitne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně rozkvetlá zahrada:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, kvete Ti to opravdu pohádkově. Moc ráda chodím k Tobě koukat na fotky.

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, nádhera .... kvete ti to překrásně ....Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.