pondělí 13. května 2013

Přeji krásný nový týden

 Opravdu moc děkuji za vaši podporu k mé autoškole.
Teprve mám odježděnou čtvrtou jízdu a nejspíše zaděláno na žaludeční vředy...

A také srdečně vítám nové čtenářky.
Velice si vážím,že jste si mně přidali do sledovaných blogů.

Děkuji!!!!

:-)


O víkendu jsem konečně dodělala polštářek.
Zkouším další čtverečky,zatím vzniklo prostírání v jarních barvičkách.:-)
Ale je to takový zkušební vzorek:-).








Ta nejkrásnější kytička se srdíčkem na konec..Od Matyho a Alexe.-)
Mějte pohodový týden.

Pa Věra

22 komentářů:

  1. Vierka, toto som prežívala pred 25 rokmi a celkom som to zvládala bez nervov. Prax bola však iná a ja som zistila, že šoférovanie mi k šťastiu nechýba a v dnešnej dobe sa niekedy na ceste bojím aj ako spolujazdec, nie ešte šofér ! Skrátka, kde sa dá chodím pešo ... podporujem zdravý životný štýl :-)
    Pekný deň, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc zdravím:-)Kdybych neměla doktory tak trochu z ruky,tak bych se na autoškolu nejspíše vybodla:-)
    Krásný týden:-)Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, nic se neboj! Autoškolu zvládneš! A pak se vyjezdíš .-) vím o čem mluvím.. a ty si ode dneška můžeš před spaním představovat,jak skvěle řídíš a jezdíš ... naprosto v pohodě.. prožij si vždy tu radost z toho jak ti to jde a ztotožni se s tím .-) uvidíš, že to tak nakonec budec- JE! Krásné dny.. a ty zkušební vzorky - obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, drž se! Kdo umí takhle háčkovat, bude i auto řídit v pohodě!
    Nádherný dárek!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko kéž by!:-)Odpo mám zas jízdu a už ted mi je všelijak:-)
      Pa a děkujiiii:-)Hezký týden.

      Vymazat
  5. Věruško, nevzdávej to, učený z nebe nespadl ... to že máš nervy a strach je normální, každý se bál ... já taky a hrozně, ale nakonec jsem to dala ... netvrdím o sobě, že jsem výborný řidič, s oblibou říkám, že jsem "posunovač" ... posouvám se z bodu A do bodu B, jezdím jen své naučené trasy,ale co je hlavní NEJSEM NA NIKOM ZÁVISLÁ A NEMUSÍM SE NIKOHO DOPROŠOVAT, ABY MĚ NĚKAM ODVEZL !!! a to mi stačí ke štěstí .... Marki

    PS: Ta prostírka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla být taky posunovač:-)To je přesné,nebýt na nikom závislá.Marki děkuji moc.Pa hezké dny.

      Vymazat
  6. Věruško tak to bude krása-plštářek a kytičky z lásky-co může být víc!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji:-)Kytička je na čestném místě v obýváku:-)Pa hezký týden.

      Vymazat
  7. Držím palce v autoškole... ač už je to skorem dvacet let, živě si na tu trému pamatuju :o)... polštářek super, krásné barvy... a přáníčka od kluků, to je prostě nádhera... pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni v Praze jezdit to je masakr:-)To mi stačí být spolujezdec:-)
      Tréma je strašná věc,už ted lítám na wc:-)
      Pa hezký den a děkujuuu.

      Vymazat
  8. Věru i tobě krásné dny ... a hlavně žádné vředy, určitě to zvládneš. A jak píše MARKI je super nebýt na nikom závislá a dovézt se kam potřebuješ.
    A polštářek je krásný ...
    Věra

    OdpovědětVymazat
  9. věru, polštářek je krásný a v autoškole pevný nervy!!Buď v klidu, žádný nervování, věř, že to za to nestojí!!Držím pěstičky:)pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi moc děkuji.Zkusím se uklidnit:-)Pa hezký den

      Vymazat
  10. Věruško, skláním před tebou. Nejenže děláš autoškolu, ale ty u toho ještě zvládáš krásně tvořit. Polštářek je nádherný. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško moc děkujiiii:-)U nás začíná být mírně přepolštářkováno:-)
      Krásný týden.Pa

      Vymazat
  11. Vierka, neboj sa určite autoškolu zvládneš. Prajem Ti silné nervy a pevnú ruku na volante. Vankúšik je krásny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Věro máte krásnou kuchyň! Drobné radosti jsou už jen třešinkou na dorzu. Já taky dělala autoškolu až teď, ale přiznám se, nejezdím, není to nic pro mě. Mně to nevadí, jen manželovi. Ale zkoušku jsem složila, což je na mě fakt úspěch:-). Držím palce a soucítím!

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko háčkování se Ti moc povedlo :o) A neboj autoškolu zvládneš levou zadní --- i já ti držím pěsti a tolik pěstí držených to prostě musí vyjít :o)) Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.