středa 10. dubna 2013

Krásné ráno

Jdu na chvilku za vámi,už se mi stýská.

Poslední dny jsou opravdu hodně náročné a někdy si připadám,že nezvládám:-(.
Pak se za své pocity stydím a vyčítám si,že nejsem více odolnější...

Jediné co jsem poslední dny uháčkovala je obal na sklenici:-)
Dnes mi ale dorazil balík se zásobou nových klubíček.
Snad se večer do něčeho pěkného pustím.-)

Mějte pěkný zbytek týdne.
Moc Vás zdravím!
Moc děkuji za to,že jste!
Věra




13 komentářů:

  1. Věruško, jsi jen člověk. Taky mívám tyhle stavy...Přeji pevné nervy! Těším se na něco hezkého z nových klubíček! Příjemný den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věru, mám to úplně stejně a když je mi ouvej, tak lezu na blogy a prohlížím.....
    Počasí se zlepšuje a uvidíš, až bude sluníčko, tak vše bude lepší:-)
    Zdravím Tě Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko, a jejej, copak je to u Tebe za špatnou náladu... mám to stejně jako ty, když mi není do zpěvu, listuju svými oblibenými blogy a čerpám energii z nich :o) vydrž, všechno se určitě zlepší a bude fajn. Papa,L.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda Věruš---koukám že máme pocity většina stejných :o) -- neboj brzy vykoukne sluníčko--bude teplíčko--budou se opékat buřtíky--budem se hrabat v hlíně a zase bude fajn :o)Háčkování na sklenici je moc krásné takové romantické :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, jsme jen lidi, každý máme právo na své pocity. U tebe teď proběhla v životě změna a přestože se to nemusí tak jevit, je náročná a to se pak může odrážet na ostatních věcech, i když si to třeba nechceme přiznat. Ale jak píšou holky ... přijde jaro, sluníčko a bude líp. Mě přijde, že v zimě se všechno zdá horší.
    Vydrž a až ti bude zas smutno, přijď mezi nás .... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věru,
    přijde už snad krásné počasí, sluníčko a bude fajn.
    Těším se na Tvoje tvoření z nových klubíček.
    Co to asi bude??
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, četla si to u mě, viď...tak jen klid, i takové dny jsou, bude snad už konečně jaro a hned bude líp!
    Skleničku máš parádně oblečenou a peřinky, jen do nich hupnout :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vierka, asi všetci máme občas také "lenivé" nálady. Je to skôr z počasia a niekedy aj z prostredia, v ktorom žijeme. Máš to krásne.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško jsme jen liíd,tak nestihnout vše je normálka,kor když jsme maminky :-) Přeji krásný večer!!
    Ten háčkovaný obal s květinkou je moc krásný a romantický!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Vieri, to je dobou. Všetky tie elektronické vymoženosti, ktoré by nám mali pomáhať a šetriť čas nás ženú stále dopredu a rýchlejšie, a pritom stále nestíhame. Snáď aj u vás je už slnečno a trochu naberieš energiu. Mimochodom háčkované šatičky na skleničku sú krásne. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, nezoufej, s přibívajícím sluníčkem bude určitě líp .... obal na skleničku je nádherný .... přeju ti krásný nadcházející víkend .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Veru,ac se to zda divne,ja radim,pokud je ouvej,at uz z jakehokoliv duvodu,tak radeji moc nesedet u PC,byt u oblibenych blogu a vypadnout.A kam???Kamkoliv.A i kdyz treba neni idealni pocasi a treba i poprchava,tak mne dnes uplne oblazil ten svezi vzduch po desti a venku,at uz na nakupu,na vylete ci jen tak na prochajde clovek prijde na jiny myslenky,mozna je to tim okyslicenim mozku,hi,hi...

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky nic nezvládám, jakékoliv háčkování bych vnímala jako obrovský osobní úspěch:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.