úterý 5. března 2013

ptáčci

...a k zajícům přibyli i ptáčci.

Velikonoce u nás budou asi do bílo růžova.
Růžová se mi prostě stále líbí.

Mějte hezký zbytek týdne.
Moc vás zdravím!
Věra





14 komentářů:

  1. Ježíš ty jsi rychlík. Já mám jen pár řad z prostírky. Prosím tě jak to děláš, nemáš nějaký turbo háček. Máš je moc krásné. Jestli ještě chvíli budeš dávat takovou krásu, tak zruším tu svou barevnou výzdobu a půjdu do růžovozelené. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Rijuš děkuju za pochvalu:-D
    Turbo háček nemám:-Dmám svůj oblíbený a už jsem ho trochu ohnula,ještě že né zlomila:-D
    Ptáčci jsou taková rychlovka u tv,zkušené háčkařky by mě asi hnali,zásadně nezapošívám,jen uzlíkuji:-)
    Nožičky jsou jen protažený řetízek .-)
    Krásný den.Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, ti jsou úžasní, prosím, neposlala bys mi návod?? Jsou úžasnííí a růžová k tobě jde nádherně. Krásné dny. A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ajko,ptáčci jsou rychlovka :-)pošlu.Krásný den a děkuji za milou návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, jak jen to zvládáš? Ptáčci vypadají super a barevná kombinace frčí i u nás.

    ANdrea

    OdpovědětVymazat
  6. Jeej vtacikovia su krasni, tak ty si sa teda dala na to velkonocne a jarne hackovanie...Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou rozkošní,moc se těším na tvoje velikonoce!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé, Věruško, ti jsou "rozkošní" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko ptáčci jsou úžasní také jsem si už dva ptáčky uháčkovala musím si je ještě vyblejskonout :o)A zajíčkové podložky jsou skvělé.Moc krásně si to doma zdobíš budete mít překrásné velikonoce :o)Měj se krásně a už se moc těším co zase krásného tvoříš :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, ti jsou super!!! Moc se Ti povedli! Papa,L.

    OdpovědětVymazat
  11. Vierka, kombinácia farieb je veľmi pekná a už sa teším na Tvoju finálnu veľkonočnú výzdobu. Vtáčiky sú roztomilé.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, děkuji moc za návod, jsi zlatíčko, já se snad dnes pustím do tvoření, pokud mi to zrak dovolí. Přeji ti přenádherné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. To je , ale zase úrodička háčkovaného jara :-)
    I růžová může být !
    U nás nic takového nemáme, asi proto že se na TV nedívám ;-)
    Nebo, že bych taky poprosila o návod a inspirovala se ?
    Krásný víkend s turbo háčkem !

    OdpovědětVymazat
  14. Ilonko děkuji za milou návštěvu.Prosím písni mail.adresu a návod pošlu.-)
    Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.