středa 27. března 2013

Pomalu se učíme být s dědou všichni spolu...
Popravdě musím napsat,že jsem měla z nové situace hrozný strach.
Ale jde to!
Držte nám prosím palce :-)

Jinak u nás normálka:-)
Viroza z Matýska skočila na mě a to mám jít odpoledne k zubaři.
Tak váhám zda jít či nejít...








Moc Vás zdravím a mějte pěkné dny.
Věra

13 komentářů:

  1. Věro,
    určitě je to pro Vás pro všechny velká změna !
    Ale děda myslím je moc rád,že může být s Vámi :-)
    Přeji pěkné sžívání a ať už ty bacily zmizí a příjde jaro !
    Veselé Velikonoce !


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc zdravím.Změna to tedy je:-)
      Děkujeme za přání.I já přeji veselé Velikonoce!
      Pa věra

      Vymazat
  2. Věruško, to jsem moc ráda! Líbí se mi, jak jste dědovi milé "věci" neuložili do krabic, ale dali mu je na oči, to je moc hezké!
    Držte se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko dědovi milé věci jsou všude na očích,má je po své Božence,jak láskyplně vzpomíná na manželku,před 7lety mu ji rakovina vzala:-(
      Jen se musím naučit kombinovat nové se starým:-)
      Pa hezký den.

      Vymazat
  3. Věruško tak ať se uzdravíš a jinak moc držím palečky:-)Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, držím palce! Bude to dobré. Děda je určitě rád, že je se svou rodinou. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Držíme palce, co jich máme, sžívání bude asi chvilku trvat, přece jen už je děda starý strom, kterému někdy přesazení nesvědčí. Určitě u vás bude maximálně spokojený, hlavně nebude sám, to je důležité. A Ty se brzy uzdrav! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško je to krásné jak dědečkovi to doma přetváříš tak aby i on se tam cítil opravdu jako doma.Myslím na Vás a přeju jen samé krásné a pohodové dny :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, myslím na tebe a držím pěstičky, aby vám to pospolu hezky klapalo.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji krásné dny a hlavně pohodu v soužití:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Věrko,
    držím palce pro soužití s dědečkem a přeji hodně moc trpělivosti, kterou určitě budeš potřebovat.
    Krásné velikonoce.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  10. Určite treba veľa trpezlivosti a všetko robiť s láskou. Ale sa mi páči u Teba, nádhera, pokoj.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, soužití rozdílných generací je vždycky o kompromisech a veliké toleranci .... i když já mám zkušenost, že "obgenerace"/ vnučka-děda/ spolu vychází skvěle .... držím ti palečky, aby jste se co nejdříve sžili a vycházeli spolu, a do tebe je to moc krásné, že se o dědečka staráš, máš můj veliký obdiv a určitě jsi i skvělým příkladem pro své děti, které se za to určitě i hezky postarají, až budeš stará a budeš potřebovat pomoc .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.