neděle 10. března 2013

K růžové a bílé
                        maličko tyrkysové...





Mějte prima odpoledne.
Věra

18 komentářů:

  1. Věruško tuhle barvičku mám moc ráda-krása!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo mě se ta kombinace začala mocinky líbit.Hezký den.Věra

      Vymazat
  2. Věruško, moc hezky ti to ladí .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že si v Ikea neodolala, lucerny i bandasky mají v úžasných barvičkách. A tvoje háčkování je k tomu jak třešnička na dortu.
    Hezký večer, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moje vášen Ikea:-)nikdy neodolám:-)
      Manžel posledně pronesl,že do Ikei už dlouho ne!
      Tak uvidíme:-)
      Hezký den.Pa

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Emili děkuji.Já se nemůžu dostat na tvůj blog,nechce mě to tam pustit...
      Krásný týden.Pa Věra

      Vymazat
  5. Věruško, ty jedeš. Krásné barvičky. U vás bude jaro krásně barevné. Měj se hezky Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuš už aby to jaro bylo...
      Děkuji za moc milou návštěvu.Pa Věra

      Vymazat
  6. Věruško, ptáčci jsou roztomilí! Moc hezké barvy. Měj příjemný týden! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,
    také jsem je díky tobě uháčkovala v podobných barvičkách a mám z nich já začátečnice velikánskou radost !
    Krásné už jen barevné dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko to jsem ráda,že jsem mohla maličko pomoci:-)
      Už se těším až ukážeš.Krásný den Pa Věra

      Vymazat
  8. Krásné obrázky, Věruško! Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni Věrko tedy ty ale vůbec nezahálíš :o) Krásné a moc :) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka krasne vajicka a aj vtacik...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.