neděle 3. března 2013

a zase zajíci

Moc vás zdravím v novém týdnu.







Večer vznikly další podšálky-zajíci,tentokrát za předu.-)

Chtěla bych vám moc poděkovat za vaše milé návštěvy a krásná slova,které mi tu necháváte.
Vážím si každého z nich!

Mějte krásný týden plný sluníčka a dobrá nálada at vás doprovází na každém kroku.
Věra

22 komentářů:

  1. Vieri ty vôbec nezaháľaš a zajdovia pribúdajú jedna radosť. Títo sú skvostní. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuju.-)U nás se zahálet prostě nedá a já bych někdy tak ráda:-)

      Vymazat
  2. Věruško, ty podšálky jsou boží. Nebyl by návod, třebas bych je zvládla i já. Stále mám problémy s napojováním příze. Ty podšálky by se mi hodily k jarnímu ladění na verandě. Krásný sluníčkový týden Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Rijuško já je háčkuju z hlavy,Ale jestli chceš,tak mi napiš mailovou adresu a ja se pokusím popsat jak dělám já.Je to jednoduché.
      Každou řadu ukončuji pev.okem a novou řadu začínám jinou barvičkou,nenapojuji.
      kratochvilovavera@klikni.cz
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Věrko, zajíčci jsou nádherní :-). Obdivuji Vás, že dokážete z hlavy takhle krásně háčkovat. Mohla bych taky poprosit o návod na s.marketa1@gmail.com.
    Děkuji Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji:-)máš na mailu:-)

      Vymazat
    2. Krásni ušiačikovia ♥ ako aj ostatné dekorácie, obdivujem, ste veľmi šikovná :) Mohla by som tiež poprosiť návod.
      Moja adresa: je sissi24-12@azet.sk
      ĎAKUJEM VEĽMI PEKNE

      Silvia

      Vymazat
  4. Tak tito zajacikovia sa ti podarili velmi krasne a uz maju aj ocka a usta, detom sa to musi urcite neskutocne pacit...Krasa...Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Ju a ak by som mohla tak by som si tiez prosila taky navodik na takeho krasneho zajka, moj mail je nellie7@azet.sk. Dakujem velmi pekne a pekny vecer, Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou fakt libový ušáci, krásný nápad a moc pěkné provedení! Věruška je holt šikulka ;o) papa, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, ty podložky jsou perfektní! Já snad podle tebe jednu udělám našeho chlapečkovi, třeba se bude po ránu usmívat :o)
    Krásná kolekce, jdu se ještě jednou mrknout!
    Přeju hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko třebas zajíc pomůže:-)
      Děkuji za pochvalu,poslední dobou ujíždím na růžové:-)
      Hezký týden.Pa

      Vymazat
  8. Věruško to je krása a jemné barvičky-paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za milou návštěvu.Nějak na těchto barvičkách poslední dobou ujíždím:-)
      Hezký týden

      Vymazat
  9. Věru, ušáčci jsou skvělý nápad. Mě trochu inspiravala tvá vajíčka. Posledních pár dní vymýšlím, v jakém stylu si letošní dekorace vytvořím. No a dnes jsem se vrhla na obháčkovaná - ta budou do kuchyně. Jestli bude tento týden stále tak hezky svítit sluníčko, musím umýt okna a trochu ji už vyjarnit. A pak přijdou na řadu daší místnosti.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru už se těším až ukážeš.Týjo,také budu muset umýt okna,zatím mám jen v jednom pokoji:-)
      Ale to sluníčko je božíí,dnes u nás také svítí.
      Hezký týden.

      Vymazat
  10. Věruško, teda! Ty jsi už přichystaná na Velikonoce. Zajíčci jsou výstavní!A jak ladí s interiérem - palec nahoru :-))I sluníčko nám už vylezlo, že .-) tak to už bude asi vážně jaro :-)) i když ještě hrozí, že napadne v březnu 25 čísel sněhu :-(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi jéžíš nestraš sněhem:-Djá pomalu chystám plavky:-D
      Děkuji moc za pochvalu.
      Krásný týden.Pa

      Vymazat
  11. Śliczne zajączki:) Dziekuję za odwiedziny:)
    Pozdrawiam.
    Agnieszka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.