úterý 5. února 2013

srdíčkování

A vůbec mi nejde.
Každé srdíčko je jiné,v každém jsou chyby.
Když háčkuji,tak první oblouk úplně v pohodě a u druhého se nějak ztrácím,blbnu...
Zapomenu a jedu jinak.
Párat se mi nechtělo.Na Valentýna srdíčkované podšálky parádu  udělají,nebo alespon zlepší náladu.
A manžel stejně nezkoumá,zda vzorek sedí či ne:-).

O víkendu jsme vybírali dovolenou.
Než jsme se rozhoupali,tak apartmány kam poslední léta jezdíme jsou plně obsazeny.
A já mám dilema.
Jet na stejné místo,jen do jiného domu a nebo zkusit jinou oblast?
Chorvatsko je nádherná země.
Máte nějaké oblíbené místečko kam se rády vracíte?
Poradíte?

Děkuji moc za předešlé komentáře a vaše návštěvy.
Mějte krásný týden!
Věra







13 komentářů:

  1. Ahoj, Věrko! Srdíčkové podšálky jsou krásné ♥, moc se Ti povedly! A nějaká chybička, tou se vůbec netrap. Vůbec na nich není nic vidět :o) já jsem byla v Chorvatsku jen jednou, v malém rybářském městečku Igrane, 18 km pod Makarskou, na tom nejjižnějším cípu. Byl tam tehdy jen jeden jediný hotel, jinak samé privaty. A nemohla jsem si to vynachválit. Žádné obrovské promenády plné lidí, jen 200m dlouhé nábřežíčko, kde seděla jedna rodinná restauračka vedle druhé, v každé jiný sortiment. Každý večer jsme seděli v jiné... takže toto městečko můžu doporučit... ale jak píšu, už je to několik let a vůbec netuším, jak to tam vypadá dnes. Držím palec, ať dobře vyberete! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vierka, podšálky su krásne a tú dovolenku už riešite v predstihu a už máte obsadené hm. My radi chodievame do Egypta a Tuniska ale boli sme raz aj v Chorvátsku a to v Omiši, pláž krásna piesočná, rieka sa tam priamo vlieva do mora, takže preto je tam ten piesok. Je to medzi Makarskou riviérou a Splitom, takže sa môžte pozrieť aj v okolí. V Splite sme sa boli pozrieť autobusom a bolo tam fakt krásne - Diokleciánov palác. Pekný deň, Nellie

    OdpovědětVymazat
  3. Srdíčka jsou moc hezký. A jestli hledáte něco klidnějšího, tak určitě vesničky kolem Makarské - Drašnice, Podaca, Igrane. Projeli jsme toho tam celkem dost, pokaždé podnikli nějaký větší výlet - Hvar, Pelješac, Dubrovník, Mostar, Biokovo a pořád je co objevovat. Všude je tam moc hezky, klídek, přitom se dá vždycky všude dobře najíst, pokoukat po pomátkách, krásné koupání a ne moc lidí. Letos bychom chtěli trochu výš - chceme vidět Plitvice.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, srdíčka se Ti povedla, žádné chybky nevidím a jsou pěkně barevně sladěny, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, srdíčka jsou nádherná. Jen s dovolenou ti neporadím, my dovolenkujeme u nás v ČR.
    Krásné odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Vieri, srdiečka sú nádherné, ja neviem, čo na nich vidíš zlé. Krásna farba a nádherná práca. Veď ako vždy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Věru,
    Tvoje srdíčkování ♥ se mi moooc líbí, krásné barvičky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško milá..
    kde jsou srdíčka,tam nemůžu chybět:-)
    Krásné to máš,sladké,něžné,Valentýnské:-)
    Neboj nic,dovolenou určitě sežene a když se milujete,tak vám bude jedno na kterém místě spočinete:-)
    Měj se moc hezky
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, máš velký cit pro kombinování barev, srdíčka se mi moc líbí! Chyby nevidím!
    Kam se to naládoval ten váš kočičák :o) super fotka!
    Dovolená viz mail.
    Měj se krásně, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Srdíčky máš krásná, moc se mi líbí výběr barev:-). S dovolenou neporadím, u moře jsem byla naposledy ještě před svatbou:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško tedy já žádnou chybku nikde nevidím.Srdéčkové podšálky jsou překrásné hlavně zase krásně barevně sladěné :o)S dovolenou já Ti neporadím já mám nejradši dovolenou tady u nás někde u vody a couráme po památkách.:o) Měj se krásně .Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko srdíčka jsou nádherná a ty barvy taky.Já teď taky háčkuju,kulatý polštář a dělám to poprvé tak jsem zvědavá jak to dopadne.Měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, srdíčka jsou nádherná, moc se ti povedly .... asi jsem jako tvůj manžel, ale nikde na nich nevidím, že by neseděl vzorek ..... my jsme byli předloni v Chorvatsku na poloostrově Trpanj, bylo tam nádherně, jen ta cesta !!!! Jeli jsme to dvacet hodin a pak ještě třičtvrtě hodiny trajektem, je to až dole, ještě kus za Makarskou, ale zase je tam překrásně, staré kamenné domy, úzké uličky a skoro nikde žádní turisté, a hlavně prázdné pláže .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.