čtvrtek 14. února 2013

ovečka

Na zahraničním blogu jsem zahlédla háčkované ovečky.
Moc se mi líbily.
Návod jsem nikde nenašla,ale zkusila jsem podobnou.
Tato je první zkušební...






Užijte si dnešní den!
Mějte se moc prima.
Moc vás zdraví Věra

12 komentářů:

  1. Věrko, ovečka je úžasná!!! Moc se Ti povedla! Krásný den! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko,moc krásná ovečka!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, i bez návodu se Ti moc povedla, někde jsem ji také zahlédla, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. VĚRUŠKO, OVEČKA JE MOC HEZOUČKÁ.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Viekra krasna ovecka aj decka pod vazou...Pekny vecer...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, ovečka je roztomilá! Moc se Ti povedla! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, napíšu to, co Adrianka, ale fakt, je roztomilá! Úplně okouzlená jsem z té dečky se stužkou, nádhera!
    Přeji hezký večer a hlavně hodně draví všem u vás!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Vierka, ovečka je roztomilá. Obdivujem tvoju šikovnosť, že len tak bez návodu z hlavy dokážeš vykúzliť krásne veci. Pozdravujem a krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, a bez návodu, je nááádherná!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško moc děkuji za milou návštěvu u mne :-) Ovečka je moc pěkná, nechám se tedy inspirovat a zkusím ji též :-) Krásný víkend přeje Eva :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Věruš moc krááásná ovečka a bez návodu prostě bomba.Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.