sobota 23. února 2013

Krásné sobotní dopoledne

Také u vás tak sněží?
Kluci šli odklízet hory sněhu.
Já rychle sedám k notásku a jdu vložit včera večer uháčkovaného zajíčka.
Byl to taková zkušební rychlovka z hlavy:-)

Mějte pohodový víkend!
Až čas dovolí, těším se k vám na návštěvu.
Na kukandu co je nového a co pěkného jste vytvořili.
Děkuji za tolik nádherné inspirace!
Moc vás zdravím
Věra


12 komentářů:

  1. chtěla jsem jít na běžky ale u nás padá a padá tak se pustím do háčkování ZAJÍČKŮ :) :)mrkni na FIZULE71 :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na běžkách jsem už nestála ani nepamatuju:-)bych se přerazila:-)Obdivuji moc!
      K léně jsem už koukla,parádní ušáčci!
      Hezký víkend.

      Vymazat
  2. Věruško krásný zajíček,u nás tedy také chumelí ostošest-vypadá to,že snad i zapadnem:-)A já tak čekám jaro...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji:-)taky zapadnem:-)
      Moc mi chybí sluníčko,fakt moc!Příští týden začíná březen,tak snad jaro je už blizoučko:-)
      Krásný víkend.Pa Věra

      Vymazat
  3. Ahoj, Věrko, u nás sněží už víc než 24 hodin, takže sněhu asi půl metru :o) zajda je super, krásná rychlovka! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni.Děkuju:-)

      U nás dnes taje...huráááá:-)

      Vymazat
  4. U nas dosnezilo ale az do pozdniho odpo snezilo v kuse od rana,takze cekam na pritele a muze vzit ten nas obr dvur rovnou snehovou frezou.Jinak moc pekne tulipanky v krasnem dzbanu IB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-)tulipánkům jsem v Lidlu prostě neodolala.-)
      Krásný den

      Vymazat
  5. Věru u nás také sněhová nadílka. Před chvílí jsem byla venku a už to začíná namrzat, přes den u nás bylo nad nulou, tak byl sníh mokrý. Teda a ty už také zajíčkuješ, budu s tím fakticky už muset něco udělat a nějakého zajdu také umotat.
    Krásný zbytek víkendu .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším až umotáš a vložíš:-)
      U nás dnes taje...sláva...chci jaroooo.
      Hezký den.pa

      Vymazat
  6. Věruško, je roztomilý, moc se ti povedl!
    A sníh, u nás už několik hodin prší...ten sníh byl fakt lepší...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko u nás už taje,kéž by přišlo sluníčko!
      Moc děkuju za pochvalu,mě ty zajdové moc nejdou,ale kluci furt škemrají,tak se snažím:-)
      Hezký týden.pa

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.