pondělí 18. února 2013

Dobré ráno

člun uložen a smotán...
Obýváček převlečen do bílého,dokonce jsem pověsila i závěsy:-)

Musím napsat,že kluci s úklidem pomáhali.
Dokonce převlékat sedačku je baví.Mě už méně.

Moc děkuji za vaše milé návštěvy a krásné komentáře.
Mějte pohodový týden.
Věra








27 komentářů:

  1. Věruško, máš moc krásné bydlení. Obdivuji všechny co mají bílou sedačku. Moc se mi líbí, ale u nás bych se asi uprala. Pěkný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško jak píše Katka:-)na bílé není zas tak moc vše vidět:-)Kluci jsou opravdu kluci a tak se špinavým ručičkám a obtisknutým čumáčkům od čokolády neubráním:-)Naštěstí jde houbičkou setřít,nebo polštár rychle vyprat:-)A s bílým nábytkem jsem maximálně spokojená,není vidět prach:-)
      Děkuju moc za pochvalu.Hezký týden.Pa Věra

      Vymazat
  2. Vzkaz Rije,Rijo,ja mam take bilou,no spise smetanovku a mam dvouleta dvojcatka,je casto mylny nazor,ze bile se vice musi uklizet,ale pozor,dost spiny od deti,je svetleho razu a napr prach byl vic videt na barve dreva nez na bile drevene podlaze,tak se toho neboj,jinak Verus,moc krasny a utulny obyvak,Ikea nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikea moje láska:-)dalo by se skoro říci.Děkuji za pochvalu.Hezký týden plný pohody přeje Věra

      Vymazat
  3. Věrko díky za návštěvu u Tebe--vždy se mě u Tebe moc líbí :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé,Martinko moc děkuji.Krásný den.

      Vymazat
  4. Vieri, krásne v bielom. Už aj ja sa teším na zmenu, ktorú vďaka Ikey môžem zažívať a to prevliekaním sedačky. Na Veľkú noc prevlečiem šedú do bielej. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na tu bílou tak těšila,že jsem do velikonoc nevydržela:-)
      Krásný den.

      Vymazat
  5. Věruško, tak člun v obýváku mě dostal haháááá Můj bráška si zase vedle telky staví surf :-) Ti chlapi! :-) Ale i tak mám pocit, že vám tam člun ladil .-) co se týče barvy - určitě :-))Děkuji za pokochání se vaším krásným domovem*** a přeji pohodové dny a posílám podrbáníčko kocourkovi***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocourek děkuje,podrbáníčko má tůze rád:-)Já děkuji také za moc milou návštěvu.Já se bojím co ti chlapi zase vymyslí:-)Někdy je u nás až moc veselo:-DHezký den.

      Vymazat
  6. Věruško, máte to doma moc hezké, ale ten člun budu mít před očima ještě hodně dlouho :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc:-)Smotávat se těm mým chlapům teda moc nechtělo,nejradši by v člunu i spali:-)
      Moc zdravím,pa

      Vymazat
  7. Věru, tak jsi mi připomněla, že ta naše sedačka by potřebovala pračku. Nedávno tam bylo křeslo ... mám zatím jen jedny potahy, tak peru vždycky na etapy, aby alespoň něco bylo povlečené a taky, abych toho nemusela tolik žehlid najednou.
    Tvůj obývák mě tenkrát přesvědčil, že do té Ektorpky mám jít a jsem za to moc ráda.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,když peru tak taky na etapy a nejhorší je ten spodni potah,ten do pračky nenacpu a musím růčo ve vaně.
      Ale stejně ta bílá je prostě bílá láska:-)
      Hezký týden.

      Vymazat
  8. Věruško krása-miluji všechnu tu bílou u tebe!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne byvanie!!!biely nabytok sa mi velmi pači!je to tiež moj sen!pekny večer andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji a přeji at se sen splní!

      Vymazat
  10. Věruško,
    tvůj obýváček je moc krásný "s člunem i bez něj" :o):o):o) ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki radši bez člunu:-)děkuji moc.Pa hezký den

      Vymazat
  11. Ahoj Vierka, máš krásny, čistý a útulný domov. Veď aj cicuške sa u Teba krásne relaxuje.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško...máš doma moc krásně a útulno.Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ač měl člun jakožto dominantní kus nábytku své kouzlo, toto aranžmá je asi vskutku pro běžný život lepší :o) prosím Tě a jak dlouho u vás ta bílá vydrží bílá? U nás asi půl hodiny :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni bílá vydrží bílá jak kde:-)na sedačce docela jo:-)jinak stůl,židle 10 minut?Ale chlapečci vyfasují hadérky a utírají a utírají:-)díky jejich rychlému mokrému zásahu už má židle bubliny,moc ji zlili:-)

      Vymazat
  14. Věruško, máš krásné bydlení! Moc!Přeji ti krásný den a děkuji za všechny milé a povzbudivé komentáře na mém blogu! Elli

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.