úterý 26. února 2013

Dnes vykouklo sluníčko

kéž by už zůstalo....







Takže od nás trochu jarně:-)
Mějte hezký zbytek týdne.
Věra

11 komentářů:

  1. Věru, koukám na ty ušáčky ... podobné jsem dělala vloni - moc se mi líbí nápad je takto zavěsit.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Vieri, krásne zajačiky v jarných farbách. veľmi sa mi páči biela lavička na ktorej tróni kocúrik. Taká by sa mi zišla do predsiene. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Veruško, u vás už je učiněné jaro! Musím se na to taky vrhnout...nějak nestíhám!
    A kočičák, to je prostě modelka :o)
    Poklidný večer u vás přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško tiše závidím u nás sluníčko ještě nee!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, sluníčko, to se máte, závidím :o)! U nás olověný dekl, mlha, inverze, ble... papa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško tobě už to doma překrásně voní jarem :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško...i tobě krásný týden, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  8. juuuj micka sa vyhrieva na slniecku :) u nas vcera tiez vykuklo na slniecko...ale bolo este take "zubate"...ale slnecne okuliare som uz vytiahla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Andrejko,ty už máš pěkné jaro! U nás takz svítí sluníčko a všechno je hned mnohem veselejší.Kocourek se pěkně vzhřívá na slunku:))Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, taky bych si už "sluníčko" moc přála, zjistila jsem, že jsem na něm závislá a nutně ho potřebuju k životu, funguju totiž na "solární pohon" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí růžový motýlek:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.