středa 20. února 2013

čekání na jaro






Venku nám zas nasněžilo...ach jo...
Dnes mi přišel poklad v podobě dalších knoflíčků a plechové krabičky na ně.
Nevím zda knoflíky vůbec někdy spotřebuji:-)
Ale když oni tak hezky dokáží pohladit dušičku...
Mějte krásný zbytek týdne.
Věra

10 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, jsi pilná včelička. Nádherně tvoříš, s háčkem jsi umělkyně a knoflíčky ty jsou rozkošné! Přeji ti krásné dny. A já chci taky už jarooooo... Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny den Verko,tak u nas tedy nesnezi a dokonce sviti krasne slunicko,ale je fakt,ze vetrik je takovy mrazivy,no holt unor.Moc se me libi kapky tve ruzove v obyvacku,jen tak lehce na zjemneni.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko! U nás taky závěje, nic si z toho nedělej :o) knoflíčky parádní, já už jich dost spotřebovala a asi budu objednávat další :o) můžu se zeptat na tu krabičku, kdes jí koupila? Je totiž těžce paráááádní :o) díky a pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, u nás taky plno sněhu - jak z pohádky. Na jaro čekáš parádně, ale asi si ještě chvíli počkáme.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věru, i u nás napadl sníh a fouká strašný vítr!!lepší doma u kamen....máš nádherné úlovky:))Měj se krásně..R

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, u nás včera sněžilo celý den...ale našla jsem dvě pidimini sněženky :o)
    Knoflíčky jsou kouzelné a moc se mi líbí tvoje čtverečky, to jsou ty správné barvy pro jaro!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko také máme stále bílo dnes nám celičký den zase chumelilo.Knoflíčky jsou roztomilé a ta dečka ta mě okouzlila :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško také ho vyhlížím jak můžu,tak snad už brzy přijde:-)Knoflíčky jsou moc hezounké!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky čekám:-))
    Háčkované čtverečky jsou úžasné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,
    u nás je to taky tak .... sněží, sněží a zase sněží .... mám pocit, že se letos toho jara nedočkám .... ta krabička na knoflíčky je nádherná ..... a to tvé háčkování, krása .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.