neděle 20. ledna 2013

V sobotu bylo nádherně.
Přináším pár fotografií z naší procházky kolem Věžáku.













Moc děkuji za milé komentáře k předešlému příspěvku,hřejí mně u srdíčka a vážím si každého slovíčka,které mi napíšete.
Hezký nedělní večer.
Věra

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Věru,jo,to byla:-)hezký večer a moc zdravím:-)

      Vymazat
  2. Milá Věrko,

    hezká příroda a hezké děti :-)
    Umíš dobře fotit.
    Hezký den.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Martinko,já fotit vůbec neumím a stále se čílím na můj foták:-)
      Děkuji za moc milou návštěvu.
      Hezký večer:-)

      Vymazat
  3. Miško je tu krásný kraj,miluju procházky hlavně na jaře a v létě...
    Moc zdravím a přeji krásný večer.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotečky..momentky♥
    Příjemný večer.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásné fotky .... příroda v zimě schovaná pod sněhem má své veliké kouzlo .... závidím ti to sluníčko .... u nás jsem ho neviděla už tři týdny .... docela mi chybí ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko už také potřebuji víc a víc....chybí mi.
      Hezký večer:-)

      Vymazat
  6. Věruško krásná procházka měli jste u Vás opravdu nádherně a sova z předchozího příspěvku je prostě ÚŽASNÁ :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, krásná procházka! A moc se mi líbí i sovička, je moc povedená

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, nevím, kde to je ,ale je tam krásně!!Měj se krásně:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam, jak se točilo jak dostat tatínka do polepšovny:-)
      Krásný den:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.