středa 23. ledna 2013







Udělala jsem si radost krásnou knížkou a nádhernými knoflíčky na tvoření.
Jdu si uvařit bylinkový čaj a pustím se do prohlížení:-)
Krásný den....

8 komentářů:

  1. Vieri, toto Ti ale závidím, a keď tak pozerám na fotky z knihy, zrovna mi včera prišiel balík, kde som si objednala šnúrky s bambuľkami. Som nimi úplne uchvátená. Už sa teším ako ich našijem na vankúše. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, já ti to závidím, to je krásná knížka!!Budeš mít z ní jistě spoustu inspirace!!A ty knoflíčky!! Taky teď piju čajík, venku je pěkná zima!Romča

    OdpovědětVymazat
  3. Věru,
    jůůů, sedla bych si vedle Tebe a ani bych nedutala a prohlížela s Tebou!!
    hezkou radost jsi si udělala!!!
    A knoflíčky..To jsou takové nádherné maličkosti, já jsem strávila dlouhou chvíli, než jsem vybrala jeden knoflíček na očičko zajíčkovi, ale právě to je na tom moc hezké, se probírat takovými poklady!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Verko, ta knizka vypada bajecne. Urcite v ni najdes mnohe inspirace. A knoflicky, taky mam doma takovou sklenici :o) Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško krásná,moc se těším na tvé tvořeníčko!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, nejdřív popřeju Alexovi rychlé uzdravení a tobě pochválím noční směnu - kdy jindy dělat sovy, že, než v noci :o)
    Knížkou bych si tedy taky moc ráda listovala s tebou, vypadá úžasně. Těším se, co vytvoříš!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. právě piju čajík a šmejdím vaším blogem... moc hezké to tu máte ... dělat si radost je fajn a jak koukám, knížka bude parádní, děkuji za ochutnávku, já jsem letos dostala taky vysněnou s kabelkami ... krásný večer a pohodu Mara

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko,u tebe je taky krásně,máš stejný vkus jako já.Takže hned si tě uložím a budu tvoje návštěvnice.A hezky háčkuješ.pá Iveta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.