středa 9. ledna 2013

U nás změny pomalu pokračují.


Do kouta ke stolu přibyl můj vysněný servírovací stolek.Ještě,že ta Ikea je tak blízko:-)
Těším se,až si ho pořádně zabydlím.

Ve volných chvilkách vznikl polštářek.
Já vím,že jaro je ještě daleko,ale tyhle barvičky mi nějak chybí čím dál víc.
Tak jsem je použila při háčkování.

Mějte krásný večer.
Věra






10 komentářů:

  1. Věruško, stoleček je moc pěkný a hodí se to do kuchyně!!Polštářek se mi taky líbí, jsi šikulka!!!Také se už těším na jaro:))Pěkný večer:)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško...krásné změny,Stolek se mi také moc líbí,ale mám ten obyčejnější....i když jednou bych ho ráda vyměnila :o)).Polštářek se ti moc povedl a má opravdu pěkné barvičky,které nám právě v tom dnešním počasí hodně chybí.Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, sdílím Tvé nadšení :-) servírovací stolek je parádní :-) a polštářek si krásně uháčkovala*** jsi šikulka :-)U nás ještě vládnou Vánoce :-)) nejspíš si myslím, že ošálím sama sebe, každý den stromek rozsvítím a namlouvám si, že jsou stále svátky a dovolená hahááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  4. Veruško, stoleček je k vám jako dělaný, moc mu to v koutku sluší! A polštářek - ten je tak krásný a už jedeš v jarních barvičkách, nádhera!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško i já už bych nejraději měla jaro :-)Kouteček je krásný,tenhle druh nábytku od Ikey mám moc ráda!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,Věrko! Stoleček je nádherný, jak ze starých časů... polštářek je super, moc se Ti tam hodí a je v krásných barvách do tohohle pošmourného počasí. Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé,tady už se přivolává jaro. To je krása! Moc pěkný polštářek i stoleček. A tvé nadšení pro jarní barvičky sdílím,Věrko.

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, polštářek v moc pěkných barvičkách:-). A proměny bydlení moc pěkné! Líbí se mi ten servírovací stolek:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka vankúšik je nádherný, tiež sú to moje obľúbené farby a servírovací stolík ujde tiež. Tak ti závidím, že máš poblízku Ikeu. My v Košiciach nemáme ale až v Bratislave, čiže na druhom konci republiky. Nellie

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko--no krása.Stoleček je překrásný a polštářek přenádherný.Krásný večer :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.