čtvrtek 31. ledna 2013

Pro ty

co nám drželi palce....hlásím samé...

Já vím,já vím...
dneska spousta dětí přinese vysvědčení a spousta maminek bude pyšná.
Ale já to musím napsat!

Maty má ADHD a dysfázii,jak se ukazuje naštěstí jen slabší formu.
Ale před rokem prognozy paní psycholožky nebyly růžové.
Navrhovala pro Matyho speciální školu.
Druhá psycholožka s neuroložkou navrhli zařazení do normální třídy a výuku s integrací.

Přišlo září a já trnula co bude.

Plán s integrací zatím nebyl vypracován.Zatím není potřeba!
Jsme připraveni (my i škola)kdyby nastal nějaký zádrhel,okamžitě kontaktovat psycholožku a s její pomocí problém řešit.

Maty se snaží a hlavně sám chce.
Sice né každé nové písmenko s lehkostí pochopí.Ale asi tak po týdnu pozvolného cvičení nad nimi vítězí.
Logopedii navštěvujeme čtvrtý rok,je to běh na dlouhou trat.
Ale to zvládnem!





PS:Ač mi domečkem prošlo už pár prvnáčků,dneska jsem vysvědčení obulela.

Mates si užívá sladké a plyšové odměny:-)

Mějte hezký zbytek týdne a posílám trochu radosti ...
Věra

29 komentářů:

  1. Věruško, to je super, Matymu moc gratuluju, je to bojovník !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné !!!!! Moc blahopřeji Matymu i hrdé mamince ♥ pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Vieri, srdečne blahožlám. Maty je šikulka a mamina tiež, Lebo je to i Tvoja zásluha. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc moc děkuju:-)kdybys věděla jaký já měla v září strach!Ale zatím dobrý:-)

      Vymazat
  4. Super,to musis byt pysna,ac nevim presne o cem uplne pises,myslim ty odbornejsi nazvy,zhruba samozrejme vim,o co jde,ale treba neni vse tak jak se zda a vy mate kazdopadne chytreho kloucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dysfázie je porucha postihující vývoj řeči
      Pyšná jsem,hlavně ze mě spadl obrovský strach:-)
      Kači hezký pohodový večer.

      Vymazat
  5. Zo srdca blahoželám, je to aj tvoja odmena a to bez debaty:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásná že Maty bojuje a chce :) Mnohé děti spíše se nezajímají. Zvláštní škola, nebo také speciální mi nikdy nepřišla řešením. Vedle naší střední taková základka je, když vidím ty děti - musím říct, že to jsou spíše nezvladatelné děti z špatných rodin :( Ale vysvědčení vyšlo krásné a odměny byly též úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko moc děkuji za milou návštěvu a hezká slova.Hezký večer.

      Vymazat
  7. Maty je velký šikulka!
    Zaujalo mě krásné písmo a jména na vysvědčení :-)
    Postřehla jsem i město Mnichovo Hradiště , já tam studovala před léty gymnázium :-)
    A plno mých spolužaček tam dnes učí ve škole, třeba znám i tu Vaší úžasnou p. učitelku ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko Maty se jmenuje křestním Matias Oliver,ve škole mu někdo říká Maty,někdo Olivere,ale všichni vědí o které ditě jde:-)
    Učí ho Iva Hatašová:-)Jinak hodně spolupracujeme s Ivou Honců
    :-)Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty nebudu znát, ale hlavně, že jste s ní jako rodiče a hlavně Maty Oliver spokojen !

      Vymazat
    2. Teď mi vlastně došlo, že jedna Iva se mnou na gympl chodila, ale neznám nyní její příjmení, jen rodné, měla ho totiž stejné jako já ;-)

      Vymazat
  9. Moc veliká gratulace k vysvědčení!!!!a krásná odměna, plyšáky já miluju:))Pěkně si to užijte a oslavte:)Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi děkuju moc.I já mám ráda plyšáky:-)

      Vymazat
  10. Věruško - Matiaskovi obr gratulace a tobě fest velké objetí!! Jsi úžasná maminka!!
    Krásně si ten úspěch užijte, odměnu si zasloužíte oba.. a do budoucna přeju samé radosti a jen a jen "fajn" pedagogy!!
    Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji za nádherná slova.Kdyby tech fajn pedagogů bylo víc....Krásné dny přeje Věra

      Vymazat
  11. Vierka, pracujem s deľmi so špeciálnymi potrebami. Mnohé to zvládajú s ťažkosťami len pre nezáujem rodičov. Viem, koľko energie, času, trpezlivosti to obnáša a obdivujem každého rodiča, ktorý takúto drinu zvláda. Blahoželám Matymu,veľmi i tebe a prajem veľa energie a chuti do ďalšieho "boja".
    Nepoznám vašu legislatívu, ale zarazila ma možnosť zaradenia do špeciálnej školy, ak dieťa nemá iný problém, len ktorý opisuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji za podporu.U nás se dlouho čeká než se začne řešit!My naštěstí máme skvělou doktorku v Turnově a ta nás směrovala za odborníky co nejdříve a já se u odborníků nedám a chci znát názor i druhého...naštěstí:-)
      Jinak prvnáčka s problémy čeká kolečko,poradna,psycholog,neurolog...popřípadě další a záleží hodně na lidech...
      Z Matyho třídy odcházel ted v pololetí chlapeček do specialní školy.Také myslím že brzy:-(

      Vymazat
  12. Věrko Matiasovi gratulace a i Tobě, všechny děti mého muže mají ADHD, ale s prospěchem a inteligencí většinou není nejmenší problém...to chování a pčizpůsobivost jsou horší, ale když se chce všechno jde:-) Přeji mnoho dalších úspěšných školních let Matymu i Tobě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju.Maty se ve škole s chováním tak nějak drží,ale jak příjde domů je jak časovaná bomba.Musí se vyřádit:-)Udržet pozornost je náš oříšek.-)

      Vymazat
  13. Matymu velká gratulace a velikou jedničku i Vám. Jste super, oba! Tak hlavu nahoru, vypnout hruď, vždyť je na co být hrdá!

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujem Matymu aj jeho usilovnej mamine. Pekný večer Lenka.

    OdpovědětVymazat
  15. Vierka, gratulujem a sladká odmena mala isť aj Tebe. Držím palce v druhom polroku.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Věruš, přijmi velkou gratulaci ke krásnému vysvědčení !!! Přeji Vám aby se i nadále dařilo !
    Měj se krásně a užij si víkend.

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko, tleskáme a gratulujeme!!! Je vidět, že ta spousta práce, kterou jste si s Matym dali, se krásně úročí. Maty je šikulka a Ty skělá máma, protože bez Tebe by to tak výborně nedal! Zažila jsem něco podobného (ikdyž u vás je to složitější) se starším synem, je hyperaktivní a to docela dost, byly doby, kdy udržet ho u stolu víc jak pět minut, byl nadlidský výkon. Ale postupně se podařilo a dneska v sedmé třídě má tři dvojky :o) držím palečky, ať se vám tak parádně daří i dál! Pa, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.