pátek 25. ledna 2013

obrázky

Hurá tak už visí....

Přesně takovéhle nějaké obrázky jsem scháněla, aby vzniklý jídelní kout trošku ožil.
Sice jsme jeli do Ikei pro úplně jinou věc,mimochodem tu jsme také pořídili:-)
Manželovi jsem před cestou slíbila,že ale opravdu se při nákupu budu krotit a vůbec nic nebudu chtít...

Znáte to...to by Ikea nebyla Ikeou....

Mám je.Padly mi do očí...






Mějte klidný pátek a pokud to jde,užijte si víkend bez bacilů a starostí.
Moc vás zdravím
Věra

29 komentářů:

  1. Věruško krásný nákup,moc hezky ti domů pasují!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za pochvalu:-)Krásný den.

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško, obrázky jsou nádherné! Velmi decentní a něžné! Sedí ti tam!Zrovna dnes jsem v Ikea byla a taky jsem mlsně obhlížela obrazy....jo jo,dá se vybrat, dá...tak krásný víkend přeji! Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellí jo,jo dá:-)jezdím tam hrozně ráda:-)Krásný víkend:-)

      Vymazat
  3. Věruško, jsou nádherné .... jemné, decentní .... moc hezky jim to u tebe sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Vieri nádherné obrázky. Ja by som na Tvojom mieste tiež neodolala. Vznikol tak nádherný kútik. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko se v Ikee odolává:-)Děkuji za pochvalu.Hezký víkend.Pa

      Vymazat
  5. Ovšem, Věrko, chápu Tvou nezdrženlivost při nákupu, obrázky jsou krásné, nešlo je tam nechat :o) krásný víkend bez bacilů,L.

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, moc krásné obrázky.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško...obrázky jsou krásné a pěkně se ti hodí do tvého bydleníčka.
    Pohodový víkend...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc moc děkuji.Pěkný víkend:-)

      Vymazat
  8. Aké sú krásne! Zapadli do interiéru a aj chlpáč je spokojný.
    Pekný víkend, ja ho mám s bacilami aj s horúčkou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocour pozoroval co se děje,miluje,když se něco děje.-)Je hrozně zvědavý:-)
      Hezký víkend.

      Vymazat
  9. Věruško, krásné obrázky! Hezky se k vám hodí! Taky potřebuji "nutně" do Ikei...Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu:-DHezký víkend a děkuji:-)

      Vymazat
  10. Vierka pekne ti tie obrazky pasuju k tvojmu zariadeniu :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  11. Motívy vážky patria aj medzi moje srdcovky. Pekný víkend Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný víkend i vám a děkuji za milou návštěvu.

      Vymazat
  12. Věruško, kdo by je tam nechal, jsou k vám jako dělané! Opravdu, sedí perfektně! Taky jsem na ně koukala, ale už se mi nějak nedostávají zdi :o)
    Moc zdravím, pohodový večer a hezký víkend přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za pochvalu.No vidíš,já mám zdi ještě skoro holé:-)musím pomaličku aby mou drahou polovici nekleplo:-)jak řeknu Ikea už má skoro tik:-DHezký víkend:-)

      Vymazat
  13. Věruško, obrázkům to u tebe moc sluší. Pěkně jsi jimi vyladila tvůj jídelní kout.
    Krásný víkend Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš děkuji a i tobě krásný víkend...

      Vymazat
  14. Verko, taky uz jsem po nich koukala. U vas zapadly skvele. Preji Ti krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.