úterý 29. ledna 2013

myška

Přeji Vám dobré ráno

U nás leje,
takže ta nádherná bílá sněhová záplava co nás o víkendu zasypala bude brzy fuč!

I přesto,že mě trápí alergický zánět spojivek a oči fakt bolí, háčku prostě pokoj nedám:-)
Po dlouhé době jsem zkusila myšku,je háčkovaná bez návodu,jen jak jsem ji očíhla:-)

Mějte hezký den a rozhodně lepší náladu než mám já:-)
Na mě padá splín nebo co...ale až výjde sluníčko bude líp...

Moc děkuji za krásné komentáře k minulému příspěvku.
Vážím si jich a hýčkám si je v srdéčku.
Věra



22 komentářů:

  1. Věruško, ta myška je boží. Kdykoli nakouknu nevím co obdivovat víc. I ta mpička v minulém příspěvku je nádherná. Přeji ať jsou očka brzy fit. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuš děkuji moc,do očí kapu,tak uvidím...potvory bolejí.
      hezký den.pa :-)

      Vymazat
  2. Miška je nádherná Vieri. Ako to len vieš bez návodu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji moc.Dělám jako 2 velikonoční vajíčka,akorát na hlavičku více uberu do špičky:-)a je to:-)Krásný den.pa

      Vymazat
  3. Věruško,
    jsi šikulka :-)
    Já né a tak přesně takovou mám objednanou.
    Ale třeba se podle ní také chytnu ;-)
    Lepší náladu a nebolavá očka přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)Já asi vím od koho:-)její myšky jsou božííí!Krásný den.

      Vymazat
  4. Věruško, myška je nádherná ..... držím palečky, ať se ti oči brzy zahojí a jsi fit ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Mysky som nikdy nemala nejako rada a ani nemam, neviem preco ale nejako sa mi tie zvieratka nepacia :) ale ta tvoja hackovana ti vysla...Pekny dnik...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky myši nemusím,jen tyhle a pohádkové:-)Hezký den.

      Vymazat
  6. Verko,mysicka je dokonala,uplne pro malou princeznu,i kdyz ta nase miluje prasatka.Preji rychle uzdraveni,nikdy jsem tuto nemoc nastesti nemela a musi to byt neprijemne,ale ty jsi nezmar a jeste ocka namahas.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko,děkuji moc.Ty oči jsou jak za trest,nesměla bych pomalu nic a to mě nebaví.Radši jsem poctivě na lécích:-)
      Hezký den.

      Vymazat
  7. Myšička je naprosto dokonalá! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, jsou takové dny...viď. Doufám, že ti je líp! Oni tě kluci určitě dlouho smutnit nenechají!
    Myška se ti moc povedla, je roztomilá!
    Měj hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko takoých dnů mám málo,ale někdy to prostě na mě sedne...už je trochu líp.Hezký zbytek týdne a žádné neduhy.Pa Věra a děkuju:-)

      Vymazat
  9. Vážená paní, narazila jsem náhodou na vaše stránky a dýchla z nich na mě strašně příjemná atmosféra. Vaše výrobky jsou krásné...a myška naprosto kouzelná.Přeju brzké jaro a teplé slunce-já už se taky moc těším. Mějte se moc krásně a háček ať se kmitá, protože tím potěšíte nejen sebe:) Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo moc děkuji!Jsem ráda,že se Vám mé stránky líbí.Je to pro mně veliká odměna a povzbuzení.Hezké dny přeje Věra

      Vymazat
  10. Věruško, krásná myška! Ať jsou oči brzy fit a ty máš lepší náladu! Ono to současný počasí nikomu asi nepřidá:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš moc děkuji!Hezký zbytek týdne přeji:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.