čtvrtek 24. ledna 2013

Mějte hezký zbytek týdne...




13 komentářů:

  1. Vierka tak ta biela farba nabytku je uzasna, ja mam doma vsetko dohneda :) Kebyze raz budem obnovovat tak si tiez vyberiem taketo farby ako mas ty a Andrejka z revedevivre...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelli děkuji za pochvalu :-)jsem s bílým nábytkem moc spokojená,není hned vidět prach:-)
      Když topíme v krbovkách,nemusím každý den utírat.Hezký večer:-)

      Vymazat
  2. Věruško--přeju Alexovi at je rýma brzy poražena.Moje děti také byly vždy takhle od kapesníků bolavé :o(.Knížku jsi si pořídila nádhernou :o) a já také moc ráda popíjím bylinkové čaje :o).Doma máš vždy tak krásně naklizeno a útulno.Měj krásný zbytek dne.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji.Naklizena jen jedna půlka,v druhé polovině hasiči,kostky,papíry a pastelky.Nejlepší hry jsou za sedačkou a skrýše pod sedačkou:-DAlex se stejně drží tam kde jsem já a binec udělá ale úplně všude:-)jen ten svůj pokojík má snad jen na spaní:-D
      K bylinkám jsem se vrátila,už mockrát mi pomohly.Krásný večer.

      Vymazat
  3. Věruško, ty máš doma tak naklizeno!!Já mám v pokoji takovou horu prádla, ža když to vidím, tak jdi žehlit!!Pěkný den i tobě:)Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi zdání klame:-)uklizeno mam jen maličko:-)
      U nás převládají hračky a všude:-D
      Hezký večer.

      Vymazat
  4. Věruško, to je tak hezké přání...dneska byl hrozně náročný den pro obě děti a komu bylo nejvíc špatně - mámě :o) Všechno dobře dopadlo (Terka nejtěžší zkouška semestru za 1 a Adam vylepšil nerozhodné známky) a maminka je spokojená a vyčerpaná :o)
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko úplně s Tebou cítím.Jsem zvědavá na našeho Filipa,jak uválčil pololetí.A moje Terka :-)ta odevzdávala práci a naštěstí také zvládla.Dostudovává KU,měla by být hotová příští rok.Zatím s Kubíkem za zády zvládá:-)
      Blahopřeji k úspěšné zkoužce i vylepšení známek.Máme šikovné děti!Akorát z nich někdy skoro umíráme strachy:-DHezký večer.Pa

      Vymazat
  5. Věruško i ty-máte doma překrásně!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. I Tobě, Věruško... teda, u vás je tak krásně čisto... to se u nás nemůže stát... s tou dvoučlennou demoliční četou :o) krásný večer! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Leni demoliční četu znám:-)Krásný večer.Pa

      Vymazat
  7. Krása ,krása-tra bílá je úžasná♥♥♥
    Žaneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.