neděle 6. ledna 2013

Krásný nedělní večer

Dnes jsme se z manželem pustili do malé proměny kuchyně a obýváku.
Díky změně bude více úložných míst a konečně bude i větší pracovní plocha na vaření a chystání dobrůtek.
Zatím pojdte nakouknout do obýváku.
Moc Vás zdravím.
Věra







18 komentářů:

  1. Věruško, moc pěkný obývák! Taky bych potřebovala nějaké přeorganizování, přeskládání...mám pořád neodbytný pocit, že se mi nedaří držet ve věcech systém a pořádek, tak bych to potřebovala nějak namyslet a realizovat...ale mám nějak pocit, že mozek odmítá spolupracovat, připadám si poslední dny jak úplně vymetená, se asi podepisuje dlouhodobý nedostatek spánku:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám:-)dneska poprvé za 4roky spali kluci do půl desáté,jinak mě budí kolem šesté:-)
      Mě chybí tááák moc sluníčko...
      A občas mi připadá,že mi vůbec nic nejde.
      Hezký večer.

      Vymazat
  2. Je vidět, že kočičáka vaše stěhování až tak nerušilo, viď Věruško :o)
    Těším se na fotky z kuchyně, pokoj moc chválím!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jo,jo kočičák si hoví neustále:-)hlavně,že jsem ho nevyhazovala ze sedačky:-)
      On je hrozný lenoch!.-)
      Moc zdravím.Pa V.

      Vymazat
    2. A přeji krásný večer:-)

      Vymazat
  3. Věruško krásné k tobě chodím moc ráda-máte to doma hezounké!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji moc.Já k tobě taky chodím moc ráda:-)

      Vymazat
  4. Věruško krásné to doma máš :o) těším se na další fotečky a kočičák je krásný pohodář :o) Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka máš to doma krásne, tie komody nemajú chybičku a to naaranžovanie tiež...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelli děkuji moc za pochvalu.Krásný den přeji.

      Vymazat
  6. Věru, tak koukám, že jsme měli podobný novoroční program ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo :-)zábava musí být:-)Hezký den.Pa

      Vymazat
  7. Moc hezké. Poslední fotka je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amělko děkuji:-)Náš Gafi je takovej plyšák:-)

      Vymazat
  8. Věruško,pokoj je moc hezký a já se těším na fotečky z kuchyně.Fotka s kocourkem je prostě úžasná:o)).
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to naozaj dobre, a ten stôl a stoličky tak to je môj sen. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško.. dopadlo to na jedničku*** a kocour.. áááááááááááách :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.