sobota 15. prosince 2012

vánočně i od nás

Moc vás všechny zdravím

I u nás zdobíme a pomalu doháním co jsem v týdnu nestihla.
Ve středu nám onemocněl náš kocourek Gáfí ,dostal na kocoura vysoké horečky,přestal pít,jíst.
Pití jsem do něj dostávala po kapkách injekcí...
Dnes je po 4 dávce antibiotik a vypadá konečně lépe.
Hodně jsem si oddychla...

Dnes na rychlo dodělaná výzdoba.
Kluci pomáhají:-)

Mějte krásný,kouzelný večer.
Věra









29 komentářů:

  1. Věruško...myslím, žes to nakonec stihla na jedničku s hvězdičkou !!!!!!!!!!!!! Pa pa a krásný večer, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji.Přeji krásné dny:-)

      Vymazat
  2. Věruško...ty už máš tak krásně nazdobeno,já vůbec nestíhám.Také jsem nějaká nastydlá a tak přeji kocourkovi,ať je brzo fit...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji za pochvalu.Dneska peču a připadá mi,že jindy jsem toho měla hotovo více:-)Mám radost Gáfa už žere.-)tak snad mi to půjde hezky od ruky:-)
      Jani hodně zdraví a žádný stres!Jen samé krásné dny přeji.

      Vymazat
  3. Věru, máte krásně nazdobeno!!
    A kocourek-ať je brzy zdráv!!!
    ********
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru moc zdravím a moc děkuji!Krásné dny přeji!

      Vymazat
  4. Věruško, máš krásně nazdobeno! Kocourek vypadá jako správný marod, pěkně v peřinách zakutaný:-). Hlavně, že už je mu lépe:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pertuš jak já nad ním bulela...už naštěstí spořádal kapsičku i granule:-)jo,jo peřiny to on rád:-)

      Vymazat
  5. Věruško, taky je mi líto a cítím s tebou, že máte kocourka nemocného!!Věřím, že už je mu lépe a lépe!!Držím palce!Je ten váš kocourek moc krásný, miluji rezavé kocourky! Vypadá to, že budu mít zítra nového zrzečka! Ale i tak budu pořád čekat na toho ztraceného a nikdy na něj nezapomenu!
    Věruško, máš krásnou výzdobu, vidím, že jsi na vánoce stoprocentně připravená, jsi šikulka!!Tak ať se ti ve všem daří! Elli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli moc děkuji,těším se až nám na stránkách představíš nového kocourka. Gafin je už dnes i čilý,hravý a hlavně žere:-)
      Samé krásné dny a přeji aby se ti kocourek vrátil.

      Vymazat
  6. Náš kocúrik mal tiež zápal priedušiek, dobral antibiotika a je už fit. Dúfam, že aj tomu Vášmu krásavcovi bude len lepšie a lepšie, Vy už máte krásne nazdobený stromček. Aj ja by som už najradšej ozdobila. Teším sa ako malá. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko já už nevydržela a nazdobila:-)Také se těším moc.-)Dneska peču a peču...
      Krásné pohádkové dny přeji.

      Vymazat
  7. Věrko, máte to doma krásné. Kocourkovi přeji brzké uzdravení - naše seniorka stonala v červnu a vím, že je to stejná starost, jako když onemocní dítě. Jen peněz to stojí víc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli moc děkuji!Přesně tak,je to stejná starost,jak s dětmi:-)Naštěstí je v Lažanech moc hodný veterinář s dcerou také veterinářkou a ceny mají o hodně nižší než kliniky pro zvířátka a pan Dvořák své povolání bere jako poslání.V půl desáté večer sám udělal všechny rozbory.ošetřil kocoura i když měl už dávno po pracovní době.Jsou tam úžasní!Krásné pohodové dny přeji:-)

      Vymazat
  8. Přeji Gáfínkovi rychlé uzdravení! Výzdobu máš pěknou! Pěknou adventní neděli přeji!

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka som rada, že kocúrik je v poriadku a antibiotika zabrali.
    Celá obývačka dýcha Vianocami - krása.
    Krásny predvianočný týždeň.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji:-)I tobě krásný týden.

      Vymazat
  10. Věruško s pomocníky jde práce určitě od ruky,výzdoba se vám moc povedla!
    Gáfikovi přeji rychlé uzdravení,ať je na Vánoce fit.
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkujeme za přáníčko:-)Moc zdravím.V.

      Vymazat
  11. Verusko, u vas je ale krasne a tn stromecek ten je! Kocourkovi rychle uzdraveni. MEj hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkujiii:-)Krásný týden přeji :-)

      Vymazat
  12. Věru ,stromeček je moc krásný a jak je kocourkovi???Snad už lépe, držím pěsti!!!Pa Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocourovi je už dobře,včera jsem mu měřila teplotu,to byla akce:-)Snad brzy dožene svou váhu,zhubl kilo...
      Krásné dny.V

      Vymazat
  13. Věru, vy jste úplný lazaret, snad už je všem dobře!
    Ale zdobit jste tedy zvládli, a jak krásně! A máte i stromeček! Moc se mi líbí ty ozdoby v lavóru!
    Posílám pozdravy, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já nevěděla co do lavoru dát:-)Tak nějak mi přebýval:-)
      Lazaret-přesně!:-)Už je lépe a doufám,že nás nic neskolí.
      Moc zdravím a přeji parádní týden.

      Vymazat
  14. Kocourek choří... to je snad horší, než když choří děti... ty aspoň řeknou, co, kde a jak, ale zvířátko jen útrpně kouká... držím palce, ať se z toho brzy vykřeše :o) s klukama jste zdobili moc krásně, jste šikulky šikovňoučké ;o) hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, jejda.. to je mi líto, doufá, že k dnešnku je už Gáfí zase ve své kůži a kožíšku.. .-) je to trápení, když zvířátka churaví.. Jinak nazdobeno máte báječně, útulně a krásně :-) Přeji pohodové adventní dny a moc objímám Tebe i kocourka***

    OdpovědětVymazat
  16. Vierka nadherna vyzdoba, uz z fotiek sala skvela atmosfera! A mas skvele napady :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.