pondělí 10. prosince 2012

střípek z naší kuchyně



Přeji krásné zasněžené odpoledne

Před chvilkou mě úplně odzbrojil můj čtyř a půl letý Alex.
Prostořeká pusinka mu jede za každých okolností.
Když jsem ho po několikáté vyzvala ke stolu,pronesl
,,Víš co bych si přál od Jéžíška?Vlastní kuchyn,abych nemusel pořád jíst ty vaše jídla!"

Mějte se pohádkově:-)
Věra

PS:Zkoušeli jsme zdobit jablíčka,ale nějak mi to nejde ušlehat takovou polevu,aby nestýkala.

11 komentářů:

  1. Věruško, tak to je opravdová perla. Máš bystré dítko. Doporučuji zapsat, za pár let se tomu budete smát všichni. Já mám takových perel svých synů zapsáno požehnaně. Krásné adventní dny Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tak,asi si taky zacnu psat,ale mela by jsi mu mozna tu jeho vlastni alespon detskou kuchynku koupit,tedy vlastne Jezisek,to by byl prekvapeny a mohla by jsi rict tak a ted uz si muzes varit sam.To by jsi koukala,co si ty nase dvouleta dvojcatka mezi sebou povidaj,kdyz je tajne posloucham,to by vydalo na knihu smichu.Preji take pohodove svatecni obdobi.

    OdpovědětVymazat
  3. :-)No jo dětičky-mají skvělé průpovídky to znám!!!Krásný dnešní střípeček!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vierka, tak to je ešte detské čisté a úprimné srdiečko. Maj krásny adventný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, to je krasne, alespon se Alex ve svete neztrati :o) A jablicka se mi libi prave proto, ze jsou takova jaka jsou :o) Preji hezky tyden!

    OdpovědětVymazat
  6. POVEDENÉ TVOŘENÍČKO. MOC MILÉ.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,Věrko! Tak nad replikou toho malého rozumbrady jsem se fakt nasmála... podobné slýchám denně i několikrát, dcera je stejně stará jako ten váš, takže má velmi podobné hlášky :o) jablíčka jsou krásná, asi bych přidala víc cukru nebo nějaké to ztužovadlo na šlehačku apod. Držím palec! L.

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, tak to je tedy super hláška. Ale což, my to těm našim ďáblíkům promíjíme s radostí, viď. A ještě se u toho nasmějeme ...
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, tak to je tedy něco :o) Alex je vtipný!
    Jinak jablíčka jsou moc hezká i tak, asi to chce jen maličko bílku a hodně cukru :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, tak to mě pobavilo:-D, malej je chytrolín:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné fotky, pěkného tvoření!
    Hezký den. Marie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.