úterý 18. prosince 2012

Přeji dobré ráno









I když fotky jsem nafotila včera večer:-)

Od tety Haničky jsem dostala nádhernou dečku a andílky na stromeček.
Mám obrovskou radost,protože já se ze slaboučkou přízí moc nekamarádím.Nemám dostatek trpělivosti.
Bubínek jsem prostě zkusit musela:-)ten je z Kačenky.

Náš Gafín je už snad v pořádku,teplota zůstává v normálu a kocouřisko dohání co zhublo.Ale je to mlsoun.-)


Krásně zdobíte,tvoříte a já tak ráda, k vám chodím na návštěvy.
Mějte pohádkový den.
Věra

12 komentářů:

  1. Věruško, dečka i andílci jsou moc hezké! Bubínek chci taky zkusit, až bude víc času. Zatím jsem dělala jen z papíru. Máš krásně nachystáno na vánoe....hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Bubienok sa vydaril, ale najviac sa mi páči Gafín v objatí s medvedíkom. To je fotka za 100 bodov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. U tebe me je tak utulne,moc se me libi utulny a pritom vzdusny obyvacek a ted s prekrasnym sviticim stromeckem je jeste tak svatecni a ty svicky a loznice,no zase by jsem sla na navstevu.

    OdpovědětVymazat
  4. Verko, krasne fotecky, u vas je moc utulne. Bubinek je kouzelny, jsi sikulka. A jsem rada, ze je Gafinovi lepe, ta fotka s medvidkem je kouzelna. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. jééé ty háčkované cukrové ANDÍLKY mám taky....už asi 100let :) moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Věrko,
    ten kocour s tím medvídkem je super fotka!!:-)
    Dětem se moc líbila.
    Hezké dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  7. Věry, moc krásné fotky! Hlavně, že už je kočičákovi dobře, ať dožene vše, co nemocí zameškal:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věry krásné fotečky, pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško krása-na všech fotečkách a kočičák je úžasný:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky každý den je prohlížím co nového. Přeju kocourkovi brzké uzdravení-vím jak Vám je když Vaše zvířátko marodí - nyní jsem na tom stejně s pejskem - takže přeji všem hlavně zdravíčko. Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. A já ti přeju hezký večer. Věruško! Mám za sebou dlouhý den, 600 km, sedím tu a kochám se tou pohodou a krásou...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, taky moc krásně zdobíš a čančáš. Pěkné Vánoce přeji.

    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.