pátek 16. listopadu 2012

rychlý adventní stromek

Krásné ráno přeji

U nás je tedy mlhavé a sychravé...

Včera jsem se pustila do adventního stromečku z vrbových prutů.
Materiál mi roste na zahradě:-)

Loni měli kluci na schodišti dvakrát 24 pytlíčků s překvapením a to by nebyli oni,aby pytlíky neprozkoumali tajně hned.A bylo po překvapení.
Letos žádné pytlíky.

1prosince každý z chlapečků dostane svůj adventní stromeček s dvaceti čtyřmi dobrůtkami.
Snad se bude líbit a maličko jim čekání na jéžíška zpříjemní.-)

No a z Ikei svíčky dostaly kyblíčky vystlané mechem.
Podle MMB přibylo jedno záclonové srdce na chodbu....

Mějte se prima!
Už se těším k vám na návštěvu,okouknout co je u vás nového a jak se máte...
Moc zdraví Věra





14 komentářů:

  1. Věruško, krásné tvoření! Vrbové větvičky jako adventní kalendář je super nápad! Taky bych nějaký měla vytvořit...Měj se krásně! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Adrianko děkuji za pochvalu.Určitě se do nějakého pust:-)Měj se také krásně.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Tak stromeček je teda parádní... s těmi vrbovými pruty je to super nápad, to se Ti moooc povedlo! Svíčky s čísly se mi taky moc líbí, je to výborný nápad! Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, opět krása. Stromeček z vrbových prutů mám už druhou zimu před vchodovými dveřmi. Je to úžasná dekorace, vždy jen vyměním ozdoby podle ročního období a jede se dál.:-) Tvůj vánoční je moc pěkný.A srdíčko úžasné, takové by se mi taky líbilo.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Věrko,

    vypadá to moc hezky - a ta modročervená kombinace - super! :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vera na to bil napad supr richle a neco noveho je moc hezky.Zdravim tebe a sem vedava ktere napad este mas Karin

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásy-šikulka,já už musím také začít:-)Krásný večer!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Mám takovou radost, že už jsi taky naladěná na vánoční strunu (trošku jsem se bála, abych nebyla jediná) ;-). Miluju Vánoce a všechno kolem nich, takže musím obdivovat a nadšeně tleskat nad tvou výzdobou! Jupí! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Věruško..
    To je zase nádhera a veselo:-)
    Díky za inspiraci..Těším se na další výtvory..
    Až budeš mít chvilku,tak si ke mě přijd zafilozofovat a něco vyhrát:-)
    Krásný den a děkuji za pohlazení oček..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  10. Věruš parádní nápad navěsit na vrbové proutky :o)Já právě tvořím ponokový kalendář tak jsem zvědavá jak to dopadne zatím mám jen 2 :o)))))Krásný víkend Ti přeju.Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, ten stromeček je moc krásný...opravdu bezva nápad...už se na Advent také moc těším...kalendáře už nevyrábím, mám dospěláky, ale tu atmosféru a zdobení bydlení miluju...měj hezké dny...Magda

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, obdivuji tvoji vynalézavost, šikovnosti a taky rychlost! Kluci budou určitě nadšení! Já mám léta našité pytlíky si vyšitými čísly, každý rok se ptám, jestli ještě...no jasně, jak by mohly být bez adventního kalendáře :o)
    Měj hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Verusko, krasny adventni kalendar. A i to srdicko je moc zajimave. Mej prima tyden!

    OdpovědětVymazat
  14. Me se nejvice libi svicny z Ikea vystlane mechem,mech jako dekoraci miluji a v plechovych kybliccich s bilou svickou je to krasa.Zaclonkove srdce take nadhera,bylo by pekne i jen tak samotne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.