pondělí 5. listopadu 2012

Přeji krásné ráno

Matyho jsme odvedli do školy.Alex sleduje kouzelnou školku a já mám chviličku čas,abych se tu za vámi zastavila.
Pomalu začínám měnit dekorace,čas vánoční se blíží...

Abych nezahálela s háčkem, klukům jsem umotala kulíšky a ještě vzniká nákrčník.
Na větvičky modřínu přibudou oříšky s háčkovanými čepičkami samozřejmě v barvičce bílé a pár oříšků dostane čepičku červenou:-)

Moc děkuji za vaše minulé komentáře.
Mějte báječný týden
Věra






27 komentářů:

  1. Ahoj, Věrko, mno, moc pěkně dekoruješ! A čepky pro kluky se Ti moc povedly!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško máš to u vás moc hezké. Také zrovna tvořím čepky pro kluky ....
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji za milou návštěvu,at se klukům čepky povedou:-)Hezký večer:-)

      Vymazat
  3. Věrko, moc pěkně se vánočně připravuješ. Já už taky pomaličku začala,abych si tu výzdobu náležitě užila. A háčkování úžasné, kluci to určitě ocení.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,také si výzdobu chci užít:-)pomaličku obháčkovávám dům:-)

      Vymazat
  4. Vierka, máš to doma moc krásné a útulné, bedínky, vetvičky, svietniky no nádhera. Chlapci budú fešáci vyfešákovaní, no holt maminka je šikulka. U nás tiež, ako uderí zima, vyťahujem ihlice a háčik. Krásny deň. REnata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni moc děkuji:-)U nás ted háček vede:-)Hezký týden:-)

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško,moc krásně si to doma zdobíš.
    Měj se prima...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji za pochvalu.Hezký večer:-)

      Vymazat
  6. Věruško, máš to krásně nazdobené! Přírodní dekorace mám nejradši. Čepičky se moc povedly! Pořádné klučičí. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkujiii:-)No čapky už jsou v akci:-)Já vůbec nevím jaké pro kluky háčkovat:-)Hezký večer!

      Vymazat
  7. Verko,ja mam take moc rada na dekorace vetve,at uz na vajicka nebo ozdobicky,moc se me libi ty svicny s mechem a vubec to mas doma pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Katko děkuji za milá slůvka.Větvičky pravidelně doplnuji:-)Hezký večer:-)

      Vymazat
  8. Verko, krasne dekorace, ty svicinky jsou kouzelne. A kluci budou fesaci. Hezka barevna kombinace. Mej prima tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko také přeji prima týden a moc děkuji za milou návštěvu:-)

      Vymazat
  9. Ahoj Verko super Deko a sepice so viborne moc mnj libi zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin ráda tě vidím:-)Moc moc zdravím!

      Vymazat
  10. Věruško krásně doma začínáš ladit a kluci mají krásné věcičky!!!Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  11. Věru,
    posílám večerní pozdrav!!
    Vytvořila jsi moc hezké dekorace.
    A větvičky, ty se mi moc líbí a mám je ráda.
    Oříšky s čepičkami jsou úžasný nápad!!
    Kulíšky a nákrčník-už budou třeba a moc se povedly.
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru já moc děkuji za pochvalu!Krásný večer:-)

      Vymazat
  12. Věru, jsem úplně očarování tvým koutečkem, Ty bedýnky, ostatní drobnosti, krásně sestavené a spolu ladící!
    A kulíšci jsou taky super!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jééé moc děkuji:-)koutek z bedýnek tak nějak vznikl ani nevím jak,to místo tam bylo stále tak holé:-)Manžel už stávkuje a nechce mi bedýnky přidělat:-)přesvědčuji a zatím s ním nehnu:-)A já bych jich pár ještě tak potřebovala:-)
      Helenko hezký večer:-)

      Vymazat
  13. Věruš--krásně si to doma pomalu dekoruješ a kulíšci jsou bezva --- kluci budou frajeři :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Vierka, Vianoce sa môžu začať - krásna dekorácia. Ikeácku posteľ ideme kupovať aj my, Leon si vybral bielu.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, ten tvůj předvánoční koutek je nádherný. Dýchá ne mne vůně z lesa.
    kluci se určitě ohřejou,už je načase nasadit takovou teplou čepičku na hlavu.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.