čtvrtek 25. října 2012

změna

Nadešel čas Alexovi změnit pokojík...
Nábytek série Mamut putoval na půdu.Místo malé batolecí postele byla koupená obrovská jiná.
Píši obrovská,protože náš malý námořník se v ní ještě ztrácí.Ale je štastný,že ji má.

V Ikee jsem se do ní zamilovala na první pohled!
Váhala jsem mezi bílou a touto čokoládově hnědou.Nějak jsem si ale neuměla představit našeho roštáka v bílé:-).Zvítězila hnědá!



Mějte krásný den!
Věra

20 komentářů:

  1. Věru, myslím, že jsi zvolila dobře. Také plánuji změnit klukům pokojík - i když teď mi jedna nepříjemná událost udělala čáru přes rozpočet a to doslova.
    Hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru nebud smutná,určitě brzy bude lépe:-)Krásný večer:-)

      Vymazat
  2. Věrko, moc pěkná změna. Hlavně,aby se tam malému pirátovi dobře spalo.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji:-)Hlavně že postel má šuplíky na zlé sny...pochvaluje si námořník:-)

      Vymazat
  3. Krásna izbička. Myslím, že si spravila dobre, keď si mu zobrala tú tmavú posteľ. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji!No měla jsem z té hnědé trošičku strach:-)Krásný večer.-)

      Vymazat
  4. Věruško je hezká,já už na ní v Ikee také jukala:-)Tak přeji at se mu v ní zdají jen ty nejsladší sny!

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško krásné klučičí království jsi vykouzlila :o)Tam se musí krásně bydlet a hrát.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji moc!Krásný večer:-)

      Vymazat
  6. Věruško, to je ta, jak jsi o ní psala, že .-) JE SKVĚLÁ!! A k Alexovi se hodí na 110% nejlíp .-) A ještě něco -Alex, Alexandr je nádherné jméno, mé nejoblíbenější***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji moc,moc!Já se nemohla rozhodnout mezi jmény Alex a Tobias:-)Tak má náš malej námořník v rodném listě Alex-Tobias:-)
      Ta postel to je ona:-)
      Krásný večer:-)

      Vymazat
  7. Věruško, nááádhera......Alex má moc hezký pokojíček, určitě je nadšený ...........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadšený je,hlavně že u něj v sobotu může přespat Maty a dívají se spolu na pohádky:-)
      Mají to takový svůj rituál.-)

      Vymazat
  8. To je krásný! Skvělý výběr postele:-)
    Pořád hučím do muže, že bychom s dětským pokojem, který je spíš takové skladiště měli už konečně něco udělat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, postýlka je moc pěkná, také se mi líbí takový styl. Určitě se v ní Alexovi krásně spinká, i když je mu ještě velká, však on do ní doroste.
    Hezký víkend IVA

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se mi tato postel moc líbí - ale já budu volit tu bílou .-)
    Váš pokojíček vypadá hezky a snad se v nové postýlce bude dobře spinkat.

    S pozdravem
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nové posteli se spí dobře:-)Přeji dobrý výběr:-)Já si hlavně chválím úložný prostor,snadné rozložení když je třeba.Krásný týden!

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.