čtvrtek 4. října 2012

návrat k podzimu

Krásné dobré ráno


Posílám vám pár aktuálních fotek od nás...

aby byla nějaká změna zvětšila jsem alespon stůl:-)

Maty když píše své první úkoly, tak spotřebuje hodně místa kolem sebe.Alex nechce být v té chvíli sám a také zrovna má nejvíce malování....
Ted se krásně vejdeme a je nám spolu dobře...

Zahrádka ještě kvete a protože mi je lépe odpoledne mě čeká s otevřenou svou kvetoucí náručí.
Práce volá:-)

Mějte pohodový,úspěšný den!
Věra






24 komentářů:

  1. Vieri, dobre si to vyriešila, aspoň má každý svoj dostatočný priestor. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No alespon se neperou:-)Andrejko krásný den:-)

      Vymazat
  2. Jééé Věru, já jsem včera také trochu upravovala. "Vyhodila" jsem klukům z pokojíku malý stoleček a dala jim tam dva velké - také aby měl každý svůj prostor. Nedávno jsem malovali vodovkama - Vojtík chtěl pokračovat a Vašík kreslit pastelkama - ale vůbec se mu nelíbilo, že chci nechat na stole igelit. Takhle se už alespoň nebudou hádat.
    Práce volá i na mě, ale u nás je dnes nevlídno, tak bude muset počkat na víkend.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji za milé zastavení.-)Krásný den

      Vymazat
  3. Věruško máš nádhernou kuchyň-já už ti to někdy psala vid:-)ale musím znovu-nádhera-my to máme s úkoly stejné-Tadeášek jde psát a malá malovat:-)Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, stůl je parádní! Taky bych ho chtěla, ale nějak se nám nechce vlézt do kuchyně, ať měřím, jak měřím. Jinak znám to, když Adélka píše úkoly, malá má nejvíc práce a musí malovat. Občas teda něco napíše i do písanky, je to docela náročné...Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji Adrianko,krásný týden:-)

      Vymazat
  5. Věrko nádhera :o) snad budu jednou mít také tak krásnou kuchyn moje kuchyn je spíše kuchynka a všechno tam máme pidi....a ten budík se srdíčky jsou milé :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji moc.Přeji aby se sen brzy splnil:-)Krásný týden

      Vymazat
  6. Veru,mas to doma moc pekne a takove ciste a pritom utulne,libi se me stul a zidle,ty mame stejne,ty se delaj u truhlika jen ve velkem,tak jsme museli koupit.My zatim malujem ve velke ohradce na zemi,nebo na drevene podlaze,u detskeho stolku jeste moc nevydrzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko děkuji za milou návštěvu!Krásný den a mocinky děkuji.-)

      Vymazat
  7. Musím se smát, Věruško, první úkoly se prostě píší u kuchyňského stolu, viď! U tvého stolu bych klidně psala i teď.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko nejen se píší úkoly.-)kluci se tu i rvou,jezdí autíčky.Jak já se narozčiluji,že ho odrbou!jsou to uličníci:-)
      Krásný týden plný pohody:-)

      Vymazat
  8. Moc krásná kuchyň! I u nás doma se vše odehrává u kuchyňského stolu. Hezký den. Monika

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná kuchyň a úžasně prostorný stůl. Na své první psaní úkolů si kluci určitě i po čase vzpomenou.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji:-)Kéž by si vzpomněli.Hezký den:-)

      Vymazat
  10. Ahoj Věru,
    prostě kuchyňský stůl a velký, to je základ!!!
    Moc hezky jsi to vyřešila!!
    A moc se mi líbí Tvůj budíček a srdíčka!!
    krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaru moooc děkuji!Krásný týden:-)

      Vymazat
  11. Verko,vse nejkrasnejsi k Tvemu svatku a at nas vzdy poctis tak peknymi clanky jako doposud.

    OdpovědětVymazat
  12. moc hezké bydlení. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Wau, Vierko hľadám Tvoj kredenc aby som sa naňho kukla
    lebo my svoj práve dokončujeme... a natrafila som na Tvoju kuchynsku linku máš ju absolútne stejnu ako my :-)))a tiež aj olivovú farbu na stenách ako my, to je ale náhodná zhoda :-)) Pozdravujem Ťa. M8š to moc krásne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.