středa 17. října 2012

Krásný den

 Prostě já si ještě nedám pokoj:-).
Pustila jsem se do vánočního polštáře a včera večer v rychlosti vznikl věneček.

Tak hotovo a ode dneška si opět můžu užívat podzimu:-)
Sluníčko se nám dere do oken a láká na procházku.

Mějte hezký zbytek týdne!
Věra
 Ps:  Myška je od úžasné Zuzanky z MMB


10 komentářů:

  1. Krásné fotešky Věruško-vidíš jak myslíš na vánoce-to já mám zatím jen ty andělská křidélka:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, ty jsi tedy rychlík, to bych tě doma potřebovala!!Já nestíhám:) Krásně ti ladí polštářek i věneček, nádhera!!jsi šikulka.Pěkný den plný slunce:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko, no polštářek je teda super, krásné barvy! Věneček mě bere, moc pěkný nápad!!!Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Je celkem jasné, jak barevné Vánoce budou letos u vás, Věruško! Je moc krásný, ale nezlob mě, já pořád jedu v dýních, listech a kaštanech :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš--tedy nádhera--tady už se vánočně připravuje :o)Asi bych už také měla něco vymyslet at to pak nehoním :o)Polštářek s věnečkem jsou k sobě bezva sladění.Měj se úžasně pohodově:o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne zladené, poduška aj venček. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, věneček je moc hezký, dobrý nápad. Polštářek už pomaluje navozuje vánoční atmosféru.
    Měj se fajn Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, polštář je krásný! Červená a bílá barva na vánoce, to je moje. Věneček se moc povedl! Nakoukni ke mě na blog, máš tam srdíčko. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, to je krásné háčkování - polštářek už připomíná vánoce ... a věneček je úžasný! Prima den, Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.