pondělí 29. října 2012

I k nám dorazila o víkendu zima s předstihem.

Rychle jsme zazimovali zahradu
a pak v teplíčku u kamen vznikl budík do dětského pokoje a nákrčník pro maminku-tedy pro mne:-)
Háčkován s příze Kačenka.Bohužel jsem víc klubek neměla tak je  nákrčník vysoký jen 45cm. Ale to nevadí k bílé bundě je i tak  super. Leničce tímto moc děkuji za návod:-)
Těším se až mi dorazí další příze z nitárny,balíček je už na cestě:-)



Mějte hezký týden!
Moc zdraví
Věra

6 komentářů:

  1. Vieri, tie Tvoje budíky sú úchvatné. Nájrčník to je prima nápad. No a ten Váš kocúrik, na ňom sa vždy s chuťou nasmejem. Byť u Vás kocúrom musí byť úžasné. Koniec koncov tak ako u nás.Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Super pracovní víkend. Oboje tvoření je moc povedené.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Nákrčník je nádherný a moc se mi líbí jak se vyvaluje kočička:-)Krásný večer Věruško!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá věruško, i u nás už je bílo,....... ráno, když zjistil můj čtyřletý Mareček, že je venku sníh, tak se na mě podíval a zcela s vážnou tvářičkou řekl, "hmmm, tak to zítra asi přijde Ježíšek" ...........budíček i nákrčník jsou moc hezké, povedly se ti ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, v tomhle počasí si ani hezčí pohodičku neumím představit. Bohužel, než se já dostanu k háčkování...znáš to, užívala jsem si a teď je dům vzhůru nohama :o)
    Moc chválím háčkování, nákrčník je krásný!
    Jo, a Alexovi přeju sladké sny v nové postýlce!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško nádherně jsi tvořila--budík udělal určitě mnoho radosti a nákrčník krásně zahřeje a udělá velkou parádu.:o)Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.