pondělí 1. října 2012

Dneska jsem bez nálady,od noci mě bolí v krku.
Půjdu si uvařit další várku bylinek a s tepla domečku nevylezu.

Mezi fotkami je už i jedna pergolová...
Pergola bude nakonec v zelenkavé barvě,té samé co je na baráku.
Původně jsme měli úplně jinou fasádu a střechu,ale díky pro mě nesmyslnému nařízení města,jsme museli barák i střechu přetřít...to bylo slz...ale to by byl jiný příspěvek:-)

Ještě nás čeká hodně práce než bude pergolka hotová,ale do zimy ji určitě stihneme.-)


Mějte krásný týden,bacily at se vám vyhnou i podzimní chmury...

Moc zdraví Věra






12 komentářů:

  1. Věruško co to máte za nesmyslné nařízení to já bych jim dasla!!!!My ještě natřeno nemáme-ještě tu v ulici staví zrovinka naproti a kousek vedle,tak jsme řekli,že radši počkáme a já mám představu nějaké kávové:-)Přeji ti brzké uzdravení,úplně tě chápu-já si teď zalila hrnec čaje-nandala medík a citrón a bumbám,ale v krku mě pálí tak,že už přemýšlím o doktorovi...Tak se vylež a přeji hezký den!
    P.S.nádherná kočička:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo mi to vědět dřive,jaké si město bude vymýšlet omezení a nařízení,tak jsme koupili pozemek jinde.
      Místní architekt měl představu pastelových domů,jenže bohužel jen v první stavební etapě.Dnes povoluje i jiné barvy než žlutou a já se žluté bránila!Nic proti té barvě nemám,ale 158 stejných nebo skoro stejných baráků mě dost vyděsila:-)
      Zelenkavou jsme s manželem uhájili:-)
      Střecha byla hnědá a také nesměla být,jen oranžové nebo
      vínové a tu vínovou jsme prorazili mi:-)
      Ploty také nesmí být jaké bychom chtěli:-(
      No prostě kocourkov!
      Míšo přeji hezký týden a děkuji:-)

      Vymazat
  2. Vieri, tak to Ti prajem skoré uzdravenie. Pergola vyzerá veľmi sľubne, a tá nová nanútená farba domu takisto nie je škaredá. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji:-)Ta naše zelenkavá je uhájená u města,ale hádali jsme se asi 2hodiny,než architekt povolil:-)
      Hezký týden:-)

      Vymazat
  3. Věru, i já jen valím oči, co všechno může město nařídit. Ale je u vás stejně krásně. Pěkně se kurýruj, u nás taky dnes nic moc počasí - v těchto dnech mě dost mrzí, že nemáme doma krbovky.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji moc:-)
      Krbovky jsou úžasný vynález:-)Topíme od podzimu do jara a vytopíme celý baráček.
      Krásný týden.-)

      Vymazat
  4. Tedy to jsou mě ale věci....opravdu jako Kocourkov...Pergolka bude určitě krásná :o) a přeju ti brzké uzdravení.Měj se krásně a pohodově ... Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mart moc děkuji:-)Tobě také pohodový týden

      Vymazat
  5. Věruško, bacilů je všude plno, já se už druhý týden potýkám s virózou a stejně tak i několik mých kolegyň, no zkrátka podzim si začíná vybírat svou daň. Dej si kupu vitamínů, pár litrů dobrého čaje a ať je brzo dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. No Veru,to nasemu mestu je to asi fuk,protoze co se u nas vyskytuje nekdy za fasadu,to je bes,treba krvave rudovinova,nam zase pamatkari nepovolili zbourat baracek,ktery pokud by byl zachovan,potreboval velke investice a my stejne staveli jeste novostavbu,takze dvoji investice dle narizeni,ale podpora zadna,taky dobry,ne?Nevim,kdyby na to nekdo nemel,tak je asi nestastny a pozemek by musel prodat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeto hrozné co si můžou dovolit:-(
      Kačenko hezký den a moc děkuji za návštěvu:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.