úterý 4. září 2012

září

Moc vás všechny zdravím

S měsícem září k nám vkročily povinnosti.
Matýsek je školák:-).


Mám hrozný strach, jak první třídu zvládneme...
Dva školáčky jsem už sice vypiplala,snad i zdárně...

Jenže Maty bojuje s dysfázií a tak vím,že snadné to rozhodně nebude.



Ale my se nedáme!!!



Krásný sluníčkový den přeji. A chcete li,pojdte nakouknout,jak je u nás při cestě ze školy nádherně:-)











21 komentářů:

  1. Tu cestu parkem vám závidím. Když je v září krásně, hned bych vyběhla někam na výlet. Třeba na Valečov a na Mužský...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesta parkem je nádherná,uklidnující:-)Valečov mám také moc ráda,hlavně z jara,když kvetou stromy.Hezký pohodový den.

      Vymazat
  2. Tak to je cesta ako z rozprávky. Ako by sme my (už nie školoupovinní) radi po takej chodili. Závidím. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji a přeji moc krásný den:-)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky...Matýsek to určitě zvládne, máš bohaté zkušenosti a kdyby něco, tak vám určitě odborníci pomůžou...držím palce, ať se všechno daří a Matýskovi se ve škole líbí! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji za slova povzbuzení:-)z odborníky spolupracuji a nejsmutnější je,že pro některé paní učitelky i v dnešní době integrované dítě znamená automaticky hloupé dítě.A Maty je chytrý,bystrý kluk,jen díky poškození řečového centra je jeho slovní zásoba ménší a komolí slova ale hodně se lepší,jen musíme být všichni trpělivý a nezavřít mu cestičky na lepší vzdělání.Krásný den:-)

      Vymazat
  4. Přeji ať to zvládnete na jedničku,já mám školáčka jednoho a zatím mi to stačí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míško moc děkuji a tvému školáčkovi také přeji at se mu ve škole líbí a má samé jedničky:-)

      Vymazat
  5. Věruško....určitě to zvládnete,i když vím o čem je řeč.Náš Martin ( dnes už skoro 19 letý ) byl dyslektik.Přeji vám oběma hodně sil a Tobě trpělivost...a hlavně všechno s v pohodě a klidu.
    Váš zámek s nádherným parkem mám moc ráda.....procházky v něm jsou nádherné.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji moc:-)
      Krásný sluníčkový den přeji:-)

      Vymazat
  6. Vierka, ak Matýsek nepríde zo školy rovno domov, určite sa prechádza po parku je nádherný. Držím všetkých dvadsať prstov - zvládnete to.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji moc.-)Matýska musím ze školy vodit,jinak bych ho určitě našla někde za plotem kde mají traktor a kupu zvířat:-)

      Vymazat
  7. Krásný večer Věruško..
    Tak taková cesta do školy je naprosto snová..Nádhera nesmírná..
    Věruško jsem naprosto přesvědčená o tom,že to budeš vše zvládat s lehkostí a láskou tobě vlastní..
    Hodně hezkých chvilek přeje
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, cestu ze školy máte opravdu nádhernou! A tak vám popřeju, aby jste tam i zpět chodili s radostí a v pohodě, bez stresů a starostí.
    Určitě to zvládnete, moc na vás myslím!
    Matýskovi přeji, aby byl ve škole rád!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc:-)Já už mám ze školy rozhozený žaludek:-)ale ta cesta zámkem je krásná a hlavně uklidnující:-))

      Vymazat
  9. ˇAhoj Věrko, školička je krásná a ta zahrada:)) Tam bude Matýsek určitě rád chodit.Měj se krásně.Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by se mu tam líbilo:-)Hezký den:-)

      Vymazat
  10. Moc vam opravdu preji,aby jste vse se skolou v pohode zvladli,ale to vy urcite ano a ta cesta je dokonala,to je jedna radost chodit pro maleho do skoly,jako v pohadce,vsimla jsem si,ze jsi mrkla na muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.cz,tak doufam,ze se ti u mne alespon trosicku libilo.

    OdpovědětVymazat
  11. Kačenko moc děkuji:-).Pokud smím,nabízím tykání:-)Líbilo se mi u tebe moc

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vera supr fotkya skolaje jak zamek hezky zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.