sobota 22. září 2012

v rychlosti

Vás jdu pozdravit....

Ráno šíleně lilo,naštěstí se počasí umoudřilo a vykukuje sluníčko.
Manžel s nejstarším synem Filipem začali stavět pergolu a já budu muset asistovat,
tak doufám,že vydrží nepršet...
Určitě pak budou i fotky,ale až z hotového díla .
Jak já se na pergolku těším, hlavně jak si ji na vánoce nazdobíme:-)

Užijte si sobotu v klidu a pohodě.

Věra


11 komentářů:

  1. Nádherné fotečky!!!!Sluníčko závidím-tady u nás šíleně prší a to jdeme mé nej.kamarádce na třicetiny:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo,moc děkuji:-)Tady leje dneska!Fučí vítr ach jo:-(

      Vymazat
  2. Pekna loznicka,jako v nebi,u nas uz take neprsi a i se trosku projasnilo,tesim se na pergolu ve vanocnim podani.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, sobota je skoro za námi, u nás tedy sluníčko jen na chvilku vykouklo, abychom věděli, že tam fakt je :o) Doufám, že stavba jde u vás podle plánu!
    Moc chválím budíčky, taky se mi líbí, jen je momentálně nemám pro koho udělat...a posílám velikou gratulaci Matýskovi k jedničce, jen tak dál!
    Pohodový večer všem vás, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko,dostávám se k odpovědi až dneska:-)Děkuji za pochvalu:-)Pergolka se pomalu rýsuje,natírám:-)Krásný pohodový víkend přeji:-)pa pa

      Vymazat
  4. Věru, krásná ložniččka, tak čisťounké, moc se mi líbí, ať se prgolka vydaří:) Pěkný víkend.Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!Krásný pohodový den přeji:-)

      Vymazat
  5. Krásné fotečky a už se moc těším na fotečky pergoly :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji:-)pergolka se už rýsuje:-)musím nafotit:-)

      Vymazat
    2. Věruško, máš to všechno moc pěkné! Já mám podobnou ložnici jako ty a dokonce stejnou látku- povlečení, růže na modrém podkladu! Prostě půvabné to máš!

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.