neděle 16. září 2012

Přeji vám nádherný den:-)

A přidávám pár fotek.
I u nás se už pomaličku mění výzdoba....






Mějte krásný celý týden!
A děkuji za to,že jste a že umíte dodat podporu a sílu....

16 komentářů:

  1. Ahoj Věruško!
    Tak jsem tu pár dní nebyla a ty jsi stihla vytvořit tolik háčkované nádhery :-)!
    Vřes mám moc ráda,u nás už má také své místo.
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji za milou návštěvu:-)Ráda tě vidím:-)Krásný den

      Vymazat
  2. Ahoj Věru, i tobě přeji krásný den. Je u vás moc hezky. A asi se nechám inspirovat tvojí obháčkovanou sklenicí ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru krásný den:-)Děkuji za pochvalu:-)

      Vymazat
  3. Věruško krásné aranžmá na stolečku-vřes a růžička-nádhera,já k tobě TAK ráda chodím i tobě krásný den!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Věrko, přeji také krásný týden a vůbec celý podzim!
    Myslím, že žádná z nás nedokáže podzimním dekoracím odolat: mochyně, dýně, vřes - později barevné listí. Už se těším a zase přijdu kouknout.
    Ahoj,
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji moc a také se těším na tvou návštěvu:-)

      Vymazat
  5. Věrko, obháčkovaná sklenice mě naprosto uchvátila.Ale i ostatní podzimní výzdoba je moc pěkná. Krásný změna.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji.Já letos zdobím nějak pomalu:-)ještě musim nazdobit okna a prostě nestíhám:-)Krásný den

      Vymazat
  6. Věruško, i ty měj pohodové dny! Z tvé odpovědi jsem měla takovou radost! Všechno bude dobré, neboj!
    Já jdu na podzimní proměnu zítra... u tebe je moc hezká!
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji.Těším se na návštěvu u tebe.Představ si, Maty donesl 1 s básničky,to nechápu:-).
      Krásný den:-)

      Vymazat
  7. Krásné podzimní aranžmá jsi si vytvořila.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Vierka, tú Tvoju obývačku ti véééééľmi závidím, krásne kusy nábytku. Jesenná dekorácia jej sadne ako mucha na nos.
    Pekný víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkujiiiiiiii:-)I tobě krásný víkend

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.