čtvrtek 13. září 2012

Krásný večer všem...




11 komentářů:

  1. Ten háčkovaný svícen je překrásný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo moc děkuji za pochvalu:-)už se mi stýskalo po háčku,tak doháním:-)Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem jedním podobným byla obdarována :-)
    Ale pozor na něj, vznítila se mi čajovka v něm, praskla sklenice a málem bylo neštěstí na světě !
    Teď už v něm zapaluji jen led čajovku ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zapaluji jen pod dohledem:-)Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, a začíná nám svíčkové období, viď. I když já ho mám vlastně celoroční :o) Moc hezký svícínek si vykouzlila.
    A tleskám prasátku, úplně rozsvítilo včerejší upršený den.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko děkuji,už mě háček chyběl:-)Ted jsem se vrhla na sovičky,moc se mi líbí ta tvá:-)
    Včera jsem poprvé svítila,kluci ani nedutali:-)jak se jim to líbilo...a byli tišeeee,žádné drnčení autíček,traktůrků a mašinek:-)
    Hezký den pa V.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Věrko,
    ten rozsvícený svícen hezky "háže" světlo - taková skoro předvánoční pohodička :-)
    Hezký víkend
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jo,jo,také mi to tak v té chvíli přišlo.Ale nic naplat,vánoce se pomaličku,potichoučku blíží:-)

      Vymazat
  8. Věrko, nádherný svícen. Přesně pro tohle miluju podzim. Po horkém létě se moc těším na teplo svíček. A už se těším na sovičky!!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Věrunko....úplně jsi mě naladila,hned si půjdu zapálit svícínek.ten tvůj je moc krásný.Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.