středa 12. září 2012

Dobré ráno

Chvilku jsem tu nebyla.
Abych pravdu řekla,hrozně jsem se bála nových školních dní.Jak si Maty sedne s paní učitelkou,jak se bude těšit do školy a hlavně zda se nebude stydět mluvit,protože jeho výslovnost zatím není dobrá.To ale k dysfázii patří.
Naštěstí se ukazuje,že naše dysfázie není tak rozsáhlá.Maty zvládá učivo úplně podle osnovy...tedy zatím.
Ale i to je pro mně veliký úspěch a obrovský krok dopředu:-).
Moc děkuji za vaše slova podpory v minulém příspěvku,vážím si jich!

Takže už jsem klidnější matka a zvykáme si na jiný režim:-)
Vracím se na blog a opět budu stíhat chodit na návštěvy.
Možná budu stíhat i něco uháčkovat,zatím mám rozpracováno a naplánováno:-)

Vkládám pár aktuálních ranních fotek od nás.
Mějte hezký týden !

Věra




19 komentářů:

  1. Věruško, ani nevíš, jak ráda čtu to, co si napsala. Myslela jsem na vás, jen máma víc, co všechno se v mámě odehrává...Moc ti to přeju, dobrý začátek věstí dobré pokračování!
    Moc tě zdravím, Helena

    PS: je u vás moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji moc za milá slůvka,ani nevíš jak moc mi pomáhají.Myslela jsem,že jsem ohledně Matyho silnější,připravenější a nééé,pak bulím a rozhodí mě maličkost... Rvu se za něj jak lvice.
      Helenko také moc zdravím.

      Vymazat
  2. Vieri, nech sa synčekovi aj naďalej darí a nech od Teba máme len samé dobré správy.Držím palce. Doma to máte prekrásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, krásný den i tobě. A malému Matymu přání, aby se mu ve škole stále dařilo. A hlavně líbilo.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka prajem vela stastia syncekovi pri uceni a nech sa mu v skole dari. Doma to mas krasne zariadene a ta kuchyna nema chybu. Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje bydleníčko vždy chválím-je nádherné a držím palečky,ať jde školička jen a jen dobře!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji a přeji krásný den:-)

      Vymazat
  6. Vierka, už robíte pokroky - neboj sa.
    Tvoje bývaníčko je takééééé krásne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Verko,urcite pujde skola malemu stejne v pohode jako doposud,zbytecne se neboj a mysli potitivne.Mas pekny obyvacek,ale to jsem ti uz psala ve svem komentiku u me.
    Libi se me,jak jidelni stul zutulnuje jinak modernejsi kuchyn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc děkuji a těším se na návštěvy u tebe:-)

      Vymazat
  8. Milá Věro,
    jsme na tom podobně - naše dvojčata také usedla poprvé do lavic, ale u nás to tak úplně v pohodě není. Maruška je na bráchu fixovaná, on na ni taky, takže si sedli spolu. Já jsem jí chtěla pomoct a poprosila jsem paní učitelku, ať je rozesadí, aby si Marušk našla kamarádku. Paní učitelka je opravdu rozesadila: Juru posadila samotného, Marušku k nějakému cizímu chlapečkovi. Takže teď mám doma vlastní blbostí dvojité slzavé údolí :-(
    Ale jinak se jim učení líbí a myslím, že jsou šikovní.
    Musíme věřit, že to všechny naše ratolesti zvládnou - určitě líp, než si myslíme.
    Držím palce.
    MartinaK
    PS: Máte moc hezké bydlení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,přesně jak píšeš,musíme věřit,že to naše dítka zvládnou.Přeji ti,aby dvojčátka vyměnila slzičky za smích a našla spoustu nových kamarádů.
      Moc děkuji za návštěvu.krásný den a i já tobě držím palečky

      Vymazat
  9. Bože, u vás je krásně! A Matymu přeju štěstí na paní učitelku - kluk je určitě šikovný. Věřte, že jako bývalý pedagog vím, o čem mluvím.

    OdpovědětVymazat
  10. Oli děkuji moc.Já vím,že dobrá paní učitelka je základ a těch dobrých si opravdu vážím a smekám před nimi.
    Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Matýsek je prostě kabrňák, všechno to v pohodě zvládne, tolik se mu věnujete, to by bylo, aby to nebylo :o)! Držím palečky, ať se daří i nadále! Pá, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.