pátek 21. září 2012

budík který tiká ticho


...tak ho nazval náš nejmenší človíček a moc si ho přál.



U Věrky na blogu se mi  líbí její nádherné háčkované budíky.

Alex mě slyšel,když mi čučel  přes rameno do pc,jak říkám,že jsou kouzelné:-)
 A prostě on chtěl mít také svůj kouzelný budíček...





Přeji vám krásný pohodový víkend a ještě alespon trochu toho sluníčka:-)


Ps:Věru děkuji za inspiraci:-)





9 komentářů:

  1. Verko, je opravdu kouzelny. Moc povedeny. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. modrá je dobrá ..Pokud jsi tak jeste neudelala tak se urcite zapoj http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Budík, který tiká ticho... to je fakt úžasné... děti prostě nemají chybu, jejich fantazie se potuluje neuvěřitelnými krajinami... budíky jsou úžasné, taky se mi moc líbí, uvažuju, že bych taky jednoho, dva, tři, pět zkusila :o) krásný víkend! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za milou návštěvu:-)Děti někdy vymyslí opravdu neuvěřitelné.-).Chtěla bych se ještě pokusit o jeden do ložnice,ale to vyšívání...tak nevím:-)Krásný den

      Vymazat
  4. Ahojky Věrunko, tleskám vo 106 !!!..budíčky jsou kouzelné a jsem ráda, že i maličký má radost !!..jejich bezprostřednost je prostě dokonalá.. určo vyšij i do ložnice, je to krásná tichá dekorace :o)) .. už mám v háčku další a na papíře nový náčrtek ..jsem jen zvědavá, kdy mne tohle blbinkování přejde :o)) měj se moc krásně a přeji krásný podzimní čas u háčku..papa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji za milou návštěvu:-)Jééé,já si přeji,aby tě to blbinkování nikdy nepřešlo!Dokážeš vytvořit úžasné věci!
      Těším se na další:-)
      krásný večer:-)

      Vymazat
  5. Opravdu rozkošný budíček:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.