čtvrtek 27. září 2012

Blíží se nádherné tři dny volna...huráááá...

Pokaždé když se nějaké volno blíží...svátek,nebo víkend,slibuji si,že si přispím.

Nechci nějak moc...jen o chvilku déle lenošit pod peřinou...
Jenže mám doma dva přesné,neúnavné budíky!
Clapečkové už několik let s pravidelností sobě vlastní vstávají v 5.30 ráno.
Když náhodou zaspí, tak vím,že v šest je máme stoprocentně v ložnici a nezapomenou si vzít hasiče,policejní auta a jeřáb...
Hasiči přeci tak krásně houkají,když je ještě všude ticho a bezvadně blikají v raním šeru.
No a když se přidá houkačka policejní,to je teprv zábava!
A jeřáb?Ten chlapečkové milují,kdyby to šlo,tak by jezdil s Matym i do školy:-)

Zkoušela jsem všechno aby spali déle, ale nějak bez úspěchu.
Pokud víte o nějakém tajném receptu,tak honem s ním sem:-)

Tajně se chystám, až se čas obrátí a přijde jejich puberta...já je budu po ránu budit a prudit .-D

Užijte si dny volna.Mějte se moc hezky at jste doma,nebo budete pracovat na zahrádkách.
Věra





19 komentářů:

  1. Věru, tak to já mám zas opačný problém ... ti moji dva, pokud bysme je nezahnali do postýlek, by klidně vydrželi klidně do půlnoci. A Vojtík, pokud mi přes den spí, tak tedy pak vydrží. S Vašíkem to bylo to samé - také od 1 roku vůbec přes den nechtěl spát a pokud spal, tak večer byl jak čiperka. Bojovala jsem kvůli tomu s tchýní - při každé příležitosti si do nás nezapomněla rýpnout, že malé dítě má v poledne spát. Oni to ale kluci mají po mě ... také jsem rodiče trápila se spaním. Takže stejně jako ty doufám, že z toho vyrostou a potřeba spánku se u nich zvýší. My jsme si na to zvykli a pokud má někdo jiný názor na výchovu mých dětí, má u mě smůlu.
    No to jsem celá já ... tys chtěla poradit nějaký recept. A já přestože žádný nemám, mám komentář zas na několik řádků!!!
    Někdy mi prostě ruka sama skáče po klávesnici a píše a píše a někdy i když bych moc chtěla, nevím, co napsat ... tak pak raději mlčím.
    Věru hezký víkend i k vám ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Věru naši kluci také asi od roka v poledne nespí:-)a když jdou spát hodně pozdě v noci,stejně mi vstanou brzy:-)jednou jim to oplatím.-)
    Krásný víkend.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Věrko! Velmi důvěrně tento problém znám... můj drahoušek takto vstával ještě coby školák... sice padl večer v sedm, max. v půl osmé, ale ta rána i o víkendu... zlepšilo se to, ale až s tou nastupující pubertou, dneska je mu třináct (zrovna dneska), večer by šel spát v jedenáct (což mi nijak nevadí, bo je naprosto samostatný a k ukládání už mě dávno nepotřebuje), ale ráno by si prospal nos mezi očima. Klasická puberta. Takže jediný recept je vydržet. Ono je to jednou přejde. Hezký prodloužený víkend! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni co by jsme my mámy nevydrželi,vit?Jsou to uličníci,ale milovaní:-)

      Vymazat
  4. Vieri, tak to asi fakt nič iné nezostáva, len vydržať. Držím palce. Milujem, keď sa ráno zobúdzam a na paplóne pri nohách mi spinkajú cicušky. Vidím, že aj u Vás to tak funguje.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji za milá slůvka.Vydržím:-)
      Krásnou neděli přeji:-)

      Vymazat
  5. Jé , tak to by mohli chodit se mnou na 7 h. do práce ;-)
    Budík před půl šestou každý den je pro mě doslova za trest !
    A také se vždy těším na víkend, až si pospím - stačí tak do půl 8 , někdy i déle ;-)
    A s dcerou mám opačný problém , ráda ponocuje , takže volné večery nehrozí .
    A neboj , oni z toho také vyrostou .
    Krásný prodloužený víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ti je do práce půjčím.-)Krásnou neděli:-)

      Vymazat
  6. Tak to ja mam asi stesti,moje dvojcatka skoro cele leto bezne spinkali do deviti a nekdy i do desiti a ted sice vstavaji trochu driv,asi tak na osmou,ale zase chodi brzy spinkat,takze vecer stihnu i neco udelat a i zarelaxovat.Se spinkanim jsou od malicka zlati,v noci po kojeni oba okamzite spinkala a nyni jim budou dva a stale chodi kolem poledne na dve hodiny spat.Nepises,v kolik chodi vecer spat,mozna by mohli chodit trochu dyl??Ale to uz jsi asi zkousela.Krasna ruzicka se na bilem stolku nadherne vyjima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím dvojčátka spáče:-)Jsou tedy opravdu zlatá:-)
      Krásnou neděli:-)

      Vymazat
  7. Modrá a růžová je skvělá kombinace-moc se mi tvá ložnice líbí,ale to už jsi ode mne asi slyšela:-))U nás se konečně začalo vstávám v sedm,jinak to ranní vstaávání znám:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško....tvůj příspěvek ve mě vyvolal úsměvnou vzpomínku na dobu kdy byli naši kluci malí...teď už ji je 18 a 21.K nám do postele nosili hlavně knížky...ale pravda ,nevstávali tak brzo.Nevím,nevím co by se mnou po ránu udělali zvuky hasičských aut :o)))...asi už jsem odvykla.
    Užijte si krásně volných dní....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji za milý komentář.Zvuky hasičských aut po ránu-děsný:-)))
      Krásnou neděli :-)

      Vymazat
  9. Věruško, také už můžu jenom vzpomínat.A trošičku ti závidím, že všechno můžeš s klukama prožívat a užívat.
    Přeji vám krásný víkend Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si kluky opravdu užívám,první děti vyrostli tak strašně rychle....
      Krásnou neděli :-)

      Vymazat
  10. Věruško moc milý příspěvek který i ve mě vyvolal vzpomínky -- i já jsem si tímto prošla :o) a budík se ti moc povedl :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji za pochvalu budíčku:-)Krásnou neděli:-)

      Vymazat
  11. VĚRUŠKO, JE TO SICE UŽ HODNĚ DÁVNO, ALE JÁ SI VZPOMÍNÁM, ŽE JSEM DAL VŽDY DĚTEM K POSTÝLCE KNÍŽKU , HRU NEBO NĚCO CO JE PO PROBUZENÍ ZAUJALO.
    CHVÍLI SI HRÁLY A JÁ MOHLA JEŠTĚ ZASE NĚJKÝ ČÁSEK SPÁT.
    TŘEBA TO ZABERE?!
    JÁ JSEM VELKÝ SPÁČ, TAK OBDIVUJI TVÉ VČASNÉ VSTÁVÁNÍ.
    NEBOJ, AŽ VYROSTOU BUDOU TI CHYSTAT SNÍDANI.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.