středa 1. srpna 2012

trošku tvoření

Krásné slunečné dopoledne

Po delší době jsem vzala včera večer háček do ruky a konečně dodělala polštářky...
Bílý jsem ještě ani nestačila vyžehlit a už ho vkládám:-)

Musím balit,zítra nám začíná ještě pár volných dní.
Kluci si už hrají na spouštění lodě na vodu a hrozně se těší:-)

Moc děkuji za milé komentáře k naší zahrádce.Hortenzie tak pěkně kvetou a já se je bojím ostříhat a usušit...Ale asi zkusím...

Užívejte poslední měsíc prázdnin.




21 komentářů:

  1. Věruš, to to máš zase krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško polštářky jsou na jedničku!Nádhera:-).A ty doplňky u nich!
    Krásné prázdniny,Alena.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vierka, krásne vankúšiky sa Ti podarili a na oboch sú aj farby dopasované. Ešte som nevidela hortenzie, aby kvitli aj tie malé puntíky uprostred, nádherááááá.
    Uži si s rodinkou nádherný letný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko ta jedna hortenzie je nějaká jiná:-)také mně překvapila:-)Krásný týden přeji

      Vymazat
  4. Akoj Veruska polstarek je supr a kytkyso fantasticky .hezky tebe zdravim s Rokytnice nad Jezerou mame hezky dovolena pa karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin také zdravím:-)užij si bezva dovolenou:-)

      Vymazat
  5. Věru krásné fotečky-všechny!!!Taková jemná krása!Máš moc krásný ten drátěný domeček,to je na svíčky vid?!Posílám pozdrav!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji za milou návštěvu:-)Ten drátěný domeček je na cokoli,já tam dala svíčky,zatím mi nepadlo nic do oka co by tam ještě mohlo bydlet:-)

      Vymazat
  6. Věruško, ten polštářek je krásnej, taky bych chtěla takhle umět... Krásnou dovolenou Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci moc děkuji za milou pochvalu,přeji krásné prázdniny:-)

      Vymazat
  7. Věruško, moc chválím, nádherný polštářek!
    S těmi hortenziemi, vlastně i s levandulí jinými jsem na tom stejně, nechce se mi je stříhat...
    Měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc zdravím!tak jsem kvety ustřihla a ted zkouším jak sušit,nějak se mi nedaří:-)Hezký týden přeji

      Vymazat
  8. Věruško, krásné - polštářek i hortenzie ... mají nádhernou barvičku. Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka krasne vankuse a ten biely sa perfektne hodi k tvojej sedacke...Pekny den...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelli moc děkuji za milou návštěvu a pochvalu.

      Vymazat
  10. Věruško,moc,moc zdravím.
    K tomu našemu ženskému stěhování:-)
    Manžel mi vždy říká,když něco přestěhuju,abych mu dala plánek. Prý až půjde v noci na záchod,aby vůbec trefil:-)
    Polštářky máš dokonalé,fotečky taky.
    Užijte si dny volna.
    Žaneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.