úterý 21. srpna 2012

Růžičky,růže

Mám je moc ráda....


Jsem tu na kratičké zastavení,
abych nahlédla co je u vás nového,abych vás pozdravila.už se mi stýská:-)


Mějte nádherný týden!




15 komentářů:

  1. Ahoj Vieruška, nádherne si si naaranžovala, bielo-ružová kombinácia. Ešte aj okuliariky ružové, no paráda.
    Krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko moc děkuji:-)Krásný den přeji

      Vymazat
  2. krásný, ja ruze i rada susim jednou jsem jich od pritele dostala jen tak z lasky 50! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se někdo má:-)Přeji moc krásný den a spoustu růžiček s lásky!

      Vymazat
  3. Věruško, já jsem naprosto okouzlena tím sladěným zátiším - máš brýle i v barvě třeba kosatců :o)
    Moc zdravím a přeji pohodové dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko jo,jo mám i v barvě kosatců(modré)no,už špatně vidím na pismenka a zatím jsem byla líná nechat si změřit zrak u odborníků a koupit ty opravdické:-)Ted užívám hodně sluneční brýle:-)A na podzim musim do optiky:-)
      Helenko krásný den :-)

      Vymazat
  4. Věruško, taky mám moc ráda růže. Tobě taky pohodový týden! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško moc krásné,tvůj obýváček miluji!!A tak i růže!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tobě také krásné letní dny.Růžičky také miluji.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, také tě zdravím. Růžičky máš nádherné. Mě začaly docela opadávat (koupila jsem si letos nějaké nové, vhodné do truhlíků ) a tak jsem přistoupila k odvážnému kroku v tomto počasí a přesadila je do záhonu. A světe div se - oni se mi odvděčily a dnes, když jsme se vrátili domů z výletu, jsem koukala, že krásně obrážejí. Mám radost. Přeji krásné letní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru mě opadávají u růží listy a jsou puntíkaté,musím hodně ošetřovat přípravkem proti plísni,letos je to hrozné,stříkám celou zahradu!Věru hezký den.-)

      Vymazat
  8. Ahoj, Věrko, díky za růžičky, taky jsou mi blízké, jen škoda, že ve vázičce tak málo vydrží... přeju Ti také krásný týden a hodně sluníčka a pozitivní energie! Pá, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.