středa 8. srpna 2012

Přeji krásné dobré ráno

Vkládám pár fotek od nás a protože sluníčko začíná hřát,
 půjdeme s chlapečkama na zahradu.
Práce je stále dost a dost:-)

Mám prosbu,
prosím jak sušíte květy hortenzií?
Nějak se mi nedaří dobře usušit a vždy mi květy zhnědnou:-(.
Za každou radu budu vděčná.


Mějte nádherný pohodový den!
Věra

18 komentářů:

  1. Věruško, moc hezké bydlení! Hortenzie se má stříhat až je co nejvíc zralá. Klidně v září. Pak se má dát do širší sklenice, třeba zavařovačky, aby byl květ opřený, na dno malinko vody. A dát hlavně na tmavé místo. Mě se tak loni podařily krásně usušit. Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko opravdu moc děkuji za radu i za pochvalu.Už jsem našla sklenici a zkusím:-)Krásný den:-)

      Vymazat
  2. Nádhera,moc se mi u tebe líbí-ale to už asi víš vid:-)Já se sušením hortenzi na tom také nejsem moc dobře,takže moc neporadím,jednou se mi je podařilo usušit krásně v mikrovlnce,ale letos jsem je tam spálila:-)Zkusím i tip od Adrianky!Hezký den!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo,vím,ale stejně jsem moc ráda,když chválíš:-)Vidíš mikrovlnka me nenapadla.Já už 3 nádherné květy můžu vyhodit.-(nepovedlo se mi sušení...
      Krásný den plný pohody a děkuji za návštěvu:-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky...moc hezké bydlení...děkuji za návštěvu u mě a přeji pěkný slunečný den...Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já moc děkuji za milou návštěvu:-)a přeji krásné letní dny:-)

      Vymazat
  4. Věruško, suším stejně jako Adrianka (a i tak se někdy nějaká nepovede...).
    Ani nevíš, jakou si mi včera udělala radost svým pozváním na loď, i když vím, že to od tebe byla velká zdvořilost. "Cizí" lidi jsou někdy daleko bližší než ti "blízcí".
    Moc děkuji a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko mé pozvání platí.Budeme na Orlíku podle počasí každý víkend:-)Opravdu Tě ráda poznám i osobně:-)
      No abych pravdu řekla,já už blízké lidi kolem sebe mám jen děti a manžela a ještě jeho tatínka:-)
      Krásný pohodový den:-)paaa

      Vymazat
    2. Věruško, jsi zlatá! Moc děkuji! Taky bych tě moc ráda poznala, třeba se nám to jednou podaří, když tak se ozvu.
      Přeju všechno dobré tobě i tvým blízkým, pa H.

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško, já suším taky jako Adrianka a je fakt důležité aby byla dost zralá většinou začíná zlehka měnit barvu do zelena. Já je ještě dost nemám. Tak ať se sušení podaří. Krásný večer Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vierka, krasna izba a este krajsi konferencny stolik :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško,jsem také nadšená z Tvé lodi Orlík je fakt nádherný a býval i hezčí!Vidím,že máte rádi moře což já také.Stolík je parádní motívy moře nikdy nezklamou!Také mám něco podobného.Co se týká sušení obecně zásada je tma, vzduch a sucho.Samozřejmostí jsou vyzrálé květy.Já mám takové místo ve staré skříni na terase.Peče tam slunko, nechám pootevřeny dveře a je tam šero .Květy vážu a dávám hlavami dolů .Suším pivoňky růže atd.Vždy se zadaří .Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, moc krásné fotečky. A krásné namodralé kvítky hortenzie... písni mi tvůj mailík kvůli návodu, nevím teď přesně, který je tvůj :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, krásné fotky. Však jsem se k tobě chodila kochat Ektorpkou a stolkem. Ale chodím dál, i když už jsem se dočkala svých. Krásné letní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, já se sušením hortenzií zatím zkušenosti nemám a než mi ta má povyroste, ani mít nebudu. Ale zdál se mi dobrý tento článek http://hobby.idnes.cz/kvetum-hortenzie-snadno-prodlouzite-zivot-proste-je-ususte-p56-/hobby-zahrada.aspx?c=A100913_114953_hobby-zahrada_mce. Vlastně odpovídá tomu, co Vám už napsaly součtenářky. Tak ať se sušení podaří.

    OdpovědětVymazat
  11. Vierka, krásne sfarbené hortenzie, ja ich zbieram na sušenie koncom septembra a suším ich vo váze bez vody.
    Prajem pekný deň.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.