úterý 7. srpna 2012

Orlík

Přeji krásný den a zvu vás na kratičkou plavbu....













Na Orlíku je krásně.
Hlavně jsme úplně zapomněli na starosti všedních dnů a opravdu jsme si vychutnali volno,sluníčko a spoustu vody kolem nás:-)
Moc vás všechny zdravím.
Těším se na vaše blogy,příspěvky budu hltat a hltat a kochat se....
Krásný den!
Věra

6 komentářů:

  1. Věrko, krásné poplavání... škoda, že mě se dělá špatně i na šlapadle :-( pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni semnou se houpe podlaha ještě dnes:-)a ze začátku jsem měla obrovský strach,hlavně o kluky,ale byli nadšení:-)
      Moc zdravíííím:-)paa

      Vymazat
  2. Věru, tak to jsou parádní fotky. Na lodi bych to asi zvládla také, ale do vody by mě nikdo nedostal. Já jak nevidím na dno, tak to není nic pro mě. Domácí bazén mi úúúúúplně stačí. Krásné letní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji za návštěvu:-)No vždyt já se taky bojím:-)ale naštěstí už máme místečka,kde se dá zakotvit a na dno vidím:-)

      Vymazat
  3. Věruško, páni, máte krásnou loď! A Orlík, tam jsem nebyla snad 15 let, ještě nás čeká pár volných dní, třeba zajedeme i tam.
    Měj hezké dny, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,když pojedete na Orlík a měli byste chut,můžeme vás pozvat na plavbu po přehradě:-)
      Moc zdravím a přeji krásný srpen:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.