čtvrtek 9. srpna 2012

Moc děkuji

za všechny rady ohledně sušení květů hortenzií
už zkouším a pak vám napíšu jak to dopadlo:-)

Včera večer jsem si umotala pár jednoduchých podložek...
Nějak se mi zastesklo po bílé:-)


Užívejte prázdniny a mějte krásný den!
Věra



25 komentářů:

  1. Ty jsou nádherné...a v kombinaci s hortenzií to je dokonalé...měj hezký den :-)...Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madlenko také přeji hezký den a moc děkuji:-)

      Vymazat
  2. Věruško jsou nádherné!!!Jsem zvědavá,jak dopadneš se sušením,třeba se přiučím:-)Krásný sluníčkový den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míško děkuji:-)no já jsem také zvědavá:-)Hezký den

      Vymazat
  3. Věru jsou super! Já háčkovat neumím a nejspíš se to nikdy ani nenaučím, nějak se s tím háčkem nekamarádím, takže tiše ti závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji,já ti zase tiše závidím tvou nádhernou zahradu:-)
      Krásný den:-)

      Vymazat
  4. Věruško jsou krásné, něžné. Držím palce při sušení. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko děkuji moc,no jsem zvědavá jak se zadaří:-)Krásný den

      Vymazat
  5. Krásné, něžné, čisté, romantické

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, podložky jsou kouzelné, moc jim to sluší s hortenzií a krásnými hrníčky.
    A tady je recept na meduňkový sirup:
    Na přípravu sirupu je třeba:

    asi dvacet delších stonků meduňky
    1 kg krystalového cukru
    1 sáček (20g) kyseliny citrónové
    1,7 převařené vody

    Ze stonků meduňky jsem otrhala lístky a namočila je do již zchladlé převařené vody. Stejné množství sirupu lze vyrobit i z menšího množství meduňky, ale když nějaký ten lísteček přihodíte, barva i chuť sirupu budou intenzivnější. Listy necháme pokud možno na chladném místě louhovat 24 - 48 hodin.

    Ahojky IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško moc děkuji za recept a za pochvalu:-)Krásný den:-)

      Vymazat
  7. Další den listy odstraníme z jejich vodní lázně a tekutinu přelijeme, nejlépe přes plátno, do hrnce. Na sporáku pak zahříváme mírným plamenem. Přidáme cukr, kyselinu citrónovou a důkladně mícháme. Až se cukr rozpustí, necháme asi tři minuty přejít varem a je hotovo. Mírně zchladlý sirup plníme do vařící vodou vylitých a vysušených lahví.

    chybička se vloudila:-) ještě to mělo pokračování

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Věrunko,

    moc krásně jsi tvořila a aranžovala..bílá je úžasná, viď :o) také jsem četla komentíky o sušení hortenzií, vloni se mi nepovedla žádná..tak doufám, že letos to snad vyjde..:o))
    Přeji krásný den celé Tvojí rodince..papa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji!No jsem zvědavá jak se mi sušení povede:-)Už zkouším:-)
      Krásný večer:-)

      Vymazat
  9. Jsou krásné jemné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Vieruška, nádhera prenádherná, tiež milujem bielu.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, podložky v bílé jsou dokonalé, jsi šikulka!
    Prima závěr týdne ... Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, jsou sice jednoduché, ale překrásné! Mám podobné už dlouho uložené, ještě na ně nedošlo...
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, přestože mám ráda barvy, bílá je prostě bílá! Ty podložky jsou nádherné! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Věro!
    "Umotala"???? Vždyť to je umělecké dílo! :-)
    Motání provádím já :-)
    Hezké dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  15. Very, krásne "umotané" a páči sa mi aj vzoreček. Asi si umotám aj ja domov nejaké podložky, moje malé cácorky mi tie škaredé korkové potrhali, dúfam, že háčkované vydržia dlhšie :) Krásny piatok a pohodový víkend. Renata

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.