čtvrtek 19. července 2012

můj koutek holčičí

Krásné odpoledne
Počasí se nám pomaličku zlepšuje a podle předpovědi by se příští týden mělo vrátit léto.
Těším se moc!

Opustím svou holčičí zašívárnu,kam se po chvilkách schovávám s notáskem...


Míšo moc děkuji za překrásný lapač snů,sice ho nemám nad postelí,aby zachytil mé noční můry,ale zdobí mi koutek,který je jen a jen můj....kam chlapečkové nesmí.
Koutek ve kterém se mi krásně pracuje i sní:-)

Mějte báječné dny prohřáté sluníčkem

19 komentářů:

  1. Jé, tak to je můj sen, mít takovou úžasnou zašívárnu! Trochu závidím...měla bych to ukázat manželovi, aby viděl, co by mi tak udělalo radost :-) Krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkuji moc:-)a přeji hezký víkend:-)

      Vymazat
  2. Mila Vera mas nadherne koutek a rada u tebe coram vidim hezky strana mnj tvuj blog moc libi posilam hezky den karin ja mam nove blog adi tady vidis http://karins-zaubereien.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin moc moc zdravím a děkuji za milou návštěvu:-)

      Vymazat
  3. Věruško krása,to spojení modré s růžovou je moc krásné!!!Našel hezké místečko!I já děkuji tobě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou ujíždím na růžové a naštěstí pasuje i do ložnice:-)Krásný víkend přeji:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Vierka, závidím Ti ten krásny kútik, ktorý máš iba pre seba. Všetky sa občas potrebujeme zatvoriť do takého kútika so svojimi myšlienkami, radosťami i starosťami. Ešte stále snívame o nesplnených snoch a krásnej ružovej budúcnosti. Aspoň ja.
    Maj sa krásne.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko nádherně jsi to napsala.je to přesně tak!Moc zdravím:-)

      Vymazat
  5. Věruško, myslím, že v jinak klučičí domácnosti je takový koutek nezbytný :o) A navíc, ty ho máš moc krásný!
    Příjemný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také moc moc zdravím.No někdy si připadám,že je u nás doma přechlapečkováno.-)

      Vymazat
  6. Zašívárna je famózní*** a lapač snů krásný, takový jsem ještě neviděla. Krásné a doufám, že brzy už skutečně letní dny Ti přeji Věruško***

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, máš moc krásnou ložnici, vůbec celé bydlení. Míša je šikulka. její lapače také obdivuju. Hezké léto Ti přeji. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Tak takový kouteček bych si taky nechala líbit... moc krásný!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj nove sleduji tvuj blog, udelas mi radost kdyz se zase ty pripojis u me na blogu http://handbagforladies.blogspot.com/ :-)
    pokud budes mit chut

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, máš krásný romantický koutek. Určitě ti je vněm dobře.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Věruško mohu si fotečky půjčit na Facebook?

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a úžasné tvoření.Přeji hezké léto.J

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.