sobota 23. června 2012

moře

Vyjeli jsme za sluníčkem...


Moc vás všechny zdravím!

 a i tady, v době největšího vedra jukám k vám:-)spojení je super,jen nestíhám psát komentáře,ale já to doženu:-)

 Mějte skvělý týden!





14 komentářů:

  1. No tak toto úprimne závidím. Prajem peknú dovolenku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Užijte si krásnou dovolenou a ve zdraví se vraťte:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, moc tě zdravím, děkuji za nádherné fotky (Chorvatsko?) a přeji dovolenou prožitou podle vašich představ - na té fotce vidím spokojenou rodinu, je to moc hezké!
    Krásný večer se šploucháním moře, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,moc děkuji za přáníčko.Jsme v Chorvatsku-Bibinje:-)
      Moře je krásně teploučký:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Věruško,podle krásných fotek hádám,že si užívátě moře v Chorvatsku.My se tam chystáme v srpnu a já už se nemůžu dočkat!
    Přeji báječnou dovolenou,Alena.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji:-)Uteče to,srpen je coby dup.-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věru i já přeju krásnou dovolenou plnou sluníčka a pohody ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj na mas moc dobry zivot hahaha skoda tam nesem ale posilam tebe hezky den .posilam tebe slunicka pa Karin

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško...moc zdravím a přeji krásný pobyt u moře.Já už se také těším pojedeme po 8 letech do Chorvatska.Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Krása--závidím a přeju NÁDHERNOU DOVOLENOU PLNOU KRÁSNÝCH ZÁŽITKŮ.A těším se na fotečky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůůů já chci taky:-)Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.